troolleem

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Thyrén - 13 februari 2011 13:05

Igår gjorde vi hemmagjord pizza med halva svamp, korv, skinka, ost & tomatsås ;;p

Degen gjorde pappa, mamma o jag, sen la jag o Rasse på pålägget :)

Cha cha<3

Av Emma Thyrén - 12 februari 2011 12:24

Idag var man på mölle typ hela dan till stängning, med Rasmus och Frida :) Först tog vi bara lite dricka, sen gick vi upp och satt oss vid TV,så åt vi lite då oxå, efter ett tag gick vi ner till Patrik i butiken och snackade lite. Så gick vi upp igen men det dröjde inte länge sen kom två killar och söp/drack så vi ville inte va där uppe längre :p

Vi gick då ner i butiken igen och hjälpte Patrik o moppa o sopa golv o snacka typ, så då fick vi lite godis, och jobbade lite till!

Sen tog jobbet slut så istället gick vi in till mamma på resturangen och hjälpte dom där. När det gick mot kväll och där bara var ett bord med gäster, gjorde vi hamburgare och pommes :D

Jag hittade en rolig handske som jag satte på mig och började dansa, då tyckte vi vi kunde ta fram kameran o göra en liten filmsnutt ;;p Jag och Rasmus dansade i köket för att sen lägga upp videon på Internet.


Bilder o videon kommer snart :]


    Hejdå<3

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards