troolleem

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Thyrén - 13 mars 2011 14:36

     

Diss                             Hiss

JIN stigbyglar. dom     AU stigbyglar, själv har jag sånna och

ser, och är nog, inte     dom är väldigt bra, dom är säkra o dom

jätte säkra. Dessutom   är inte rosa ;;p

kan man visst ha

väldigt lustiga färger

på dom ;;p            


pussokram :*

Av Emma Thyrén - 13 mars 2011 14:30

Har precis kommit hem från stallet, och där var inte särskilt mycket att göra idag, typ bara mockning, foder och "höuppläggning". Blev inga bilder tyvärr.

Nu till veckans hiss o diss,


pussokram :*

?

Av Emma Thyrén - 13 mars 2011 12:39

Tyck till!


Vann rätt låt?


pussokram :*

Av Emma Thyrén - 13 mars 2011 12:18

Hej Igen Alla Söta!

Ska snart till stallet, sen ska mamma lämna mig hos pappa & syster Frida. Men det blir nog ännu en lugn dag för hon är borta!:P   Hon ska praoa på Mölletofta med mamma.

Jag har sjukt tråkigt just nu men jag kommer komma med en uppdatering efter stallet sen, ev några bilder & även veckans hiss o diss. Sitter just nu och tittar på skidor ;;p

Ni är sjukt dåliga på att fråga, jag tycker om att besvara frågor. Dom kan vara hur pinsamma som helst men ni ska få ett rakt svar.

Ni får oxå gärna ge mig tips på era eller andras bloggar som jag kan följa, här på bloggen, facebook, bilddagboken eller till och med på Youtube.

www.troolleem.bloggplatsen.se@blogg,Emma Thyrén@facebook, troolleem@bdb, SoThisIsMee@youtube

Så FÖLJ, SPRID O NJUT!

p.s blir moster om 14 veckor   


pussokram :*

Av Emma Thyrén - 13 mars 2011 09:09

Saade vann, nu har vi en chans i Esc (Eurovision Song Contest) ! ♥

Av Emma Thyrén - 12 mars 2011 18:25

Är med min älskade Sandra Nezwal, vi typ bara nördar Bomb it. Visste ni att det nu finns ett bomb it 3 oxå, det är ass kul!

Man kan typ köra racing elr nåt?


pussokram :*

Av Emma Thyrén - 12 mars 2011 16:17

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

  Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

  Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

  Fiskarna: 11 mars till 18 april.

  Väduren: 18 april till 13 maj.

  Oxen: 13 maj-21 juni.

  Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

  Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

  Lejonet: 10 augusti till 16 september.

  Jungfrun: 16 september till 30 oktober

  Vågen: 30 oktober till 23 november.

  Skorpionen: 23 november till 29 november.

  Ormbäraren: 29 november till 17 december.

  Skytten: 17 december till 20 januari



Jaså, så jag är kräftan  nu, jag vill ju fasen fortsätta vara lejon.

Men det är konstigt hur det kan vara 13 *tecken när det bara finns 12 månader?


pussokram :*

;;p

Av Emma Thyrén - 12 mars 2011 15:57

Hej alla söta!

Idag fick jag en ny dator, det är den jag sitter vid just nu.

Vi har ju haft sportlov, vilket jag tror att dom flesta har, och då var vi på Melodifestivalen 2011 i Malmö den 26 februari. Min syster tyckte att Linda Bengtzing såg ut som en kyckling-ballong.  (Bilder kommer). Själv tyckte jag ju att Love Generation var bäst. Och eftersom att jag sitter på en ny, annan dator så har jag ju inga bilder men som sagt, bilder kommer. 

Hoppas ni har haft det bra ni oxå.   


pussokram :*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards