troolleem

Alla inlägg under september 2011

:'(

Av Emma Thyrén - 8 september 2011 19:44

LOGGAR IN, BÖRJAR SKRIVA, PUBLICERAR, GÅR IN PÅ BLOGGEN O UPPTÄCKER ATT DEN ÄR HELT VIT...FÅR GÖRA OM ALLT, KOMMER INTE IHÅG EXAKT HUR DET SÅ UT INNAN SÅ BLIR INTE ALLS BRA.....       

Av Emma Thyrén - 8 september 2011 19:08

Heyy !

asså jag är så ledsen att jag inte har skrivit, men gör det nu ist..när datorn är ledig liksom. Ja, här regnar det (som alltid eller?). Asså jag blir galeeen, går snart in i väggen. Det slutar ju sldrig regna, hur länge har det hållt på nu? 1½ vecka eller nåt?   

Men men, ska tyyp vänta på att pappa o syster kommer hem med det dom har handlat    . Imon kommer det bli brännbolls-turnering i skolan   , tråååkigt eller nåt ? 

Sen imon ska man till bästavän o sova, ska hjälpa henne med hennes blogg: http://matildahall.bloggplatsen.se/. Tycker att ni kan gå in o kika lite !

Skriver imon, jag LOVAR !  


pussokram:*

Av Emma Thyrén - 7 september 2011 08:01

Tjhooooooo! 

Sitter i skolan, måste ta ner stolarna...aja, ska börja snart så ses sen.

Hann inte skriva mer igår btw, sry  


pussokram:* 

Av Emma Thyrén - 6 september 2011 08:17

Godmorgon !

Är i skolan o ska snart börja, men jag har vääääldigt goda nyheter:

Jag har nu pengar på min telefoooon   GILLAS !! 


pussokram:* 

Av Emma Thyrén - 5 september 2011 08:14

Godmorgon alla söta ! 

I morse när vi satt på bussen hände detta:

Bussen körde värsta omvägen för att tanka imorse... ?  Asså helt seriöst, kunde dom inte ha gjort det innan dom körde folk ? Fruktansvääääärt !  


pussokram:* 

Av Emma Thyrén - 4 september 2011 19:36

Hej alla söta ! 

Ville bara säga att kebabrullen inte var alls god idag.   Sjuuukt besviken ! 

Men om ni vill veta så tittar jag fortfarande på film  


pussokram:*  

Av Emma Thyrén - 4 september 2011 18:14

Nyy desiiiiign  

Tyckte att det var på tiden o göra ny header och då samtidigt göra om hela alltet ! ! Blev faktiskt riktigt nöjd !    (o nej, det är ingen sol ! bara en ansiktslös smiley)


Nog om det.

Just nu sitter jag o tittar på ensam hemma

Faren min åkte iväg o hämtade pizza och kebabrulle. Göttaa ! !

Skriver kanske sen igen.


pussokram:* 

Av Emma Thyrén - 1 september 2011 08:09

Hallooooooooo igen !

Väntar på att skolan ska börja, så sitter just nu o väntar på att bli insläppt  

Åter kommer nog ikväll !


pussokram:*


PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards