troolleem

Alla inlägg under november 2011

Av Emma Thyrén - 23 november 2011 21:52

var bara så tvungen att lägga upp detta nu när jag har typ 5 min över.


 


Jag kom att täka å det faktum att alla dom bilderna som jag laddade upp från stallet den dagen, dom kollade jag på lite nu. Och jag märkte att vi har tränsat helt fel. Visserligen kan jag inte komma ihåg att det var jag som tränsade för min syster skulle rida min polle lite först.

Men kolla bilden ovan ^. 


...


Hittat felet?  


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 9 november 2011 08:25

Hellu !

Skola igen nu tyvärr. Började ju i måndags efter lovet igen så jag är lite sent ute. Men min tid räcker inte till just nu riktigt så.. Men jag kommer skriva när den tiden finns !


Men iaf så sittar jag nu i skolan. Vi, Jossan, Michelle o jag, väntar på att vi ska börja. Fast det vill vi nog ändå inte ! 


Men  jag kommer nog, förhoppningsvis att skriva sen efter skolan o stallet !  


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 6 november 2011 14:06

Heyy älsklingar !

Tänkte bara säga att jag inte varit aktiv nu på några dar. Men jag orkar seriöööst inte nu, men jag kanske skriver ikväll.

Och btw så kommer detta bli väldigt mkt "häst-blogg" nu, men såklart kommer jag ju också skriva om mitt liv utanför hästarna. Eftersom att det har blivit väldigt mkt nu med att jag rider o ska göra ett antal pay and ride grejor. Men nästa inlägg kommer bli rätt långt tror jah för jag kommer sätta in allt som hänt under de dagar jag inte bloggade  

Men jag hoppas ni gillar min blogg !


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 1 november 2011 21:15

God-glad-kväll alla gulliga läsare !

Ligger i sängen o kopplar av o lyssnar på lite lugn härlig musik   

Men jag tänkte meddela lite mer om morgondagen.

Fast att jag asså verkligen inte har nååån koll alls  


Imorgon kommer allt börja 17.00 vad jag vet. Men först sticker jag t stallet med Anna G, Julia och Filippa tror jag, sen mockar vi, fixar med mat o hö t hästarna o borstar dom mm. Men sen ska vi också prova lite vita ridbyxor o kavaj  

Sen vet jag inte riktigt, men vi ska iaf rida ner till ÅPK o rida fram.


Men hur ligger det till för mig ?


Jag vet för det första inte vilken tid jag startar men jag tror det är blad de första verkar det som. Men jag tror att hela saken börjar kl 17 eller 18.

Sen vet jag ju inte vilket ridhus det är? Men jag förmodar att det väl är i det stora.


Aja, vi får se imon, men jag lägger upp imon efteråt !


pussokram;* 


Av Emma Thyrén - 1 november 2011 13:55

Heyy !

Sitter nu här hos mamma och jag har precis ätit färdigt. Till lunch blev det falukorv m. pasta gjort av min älskade lilla mamma !  

Kommer skriva mer sen !


Oj...fick precis reda på att jag kanske ska tävla imon, mamma fick nämligen ett mess från en kompis som har en liten B-ponny. Tävla hopp. Hejsan hoppsan i galoppsan.   

Blir kul, önska mig lycka till ? ! 


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards