troolleem

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma Thyrén - 26 januari 2012 21:40

Heyy!

Förlåt igen för sämst uppdatering, men jag har aldrig tid. SÅ därför tar ajg nu en liten bloggpaus. 

Men jag kommer tbx sen, o jag kollar fortfarande om jag fått kommentarer o så, o svarar på dom.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 18 januari 2012 17:40

Heyy!

Har inte haft någon vidare skrivlust. Och jag har egentligen inte det nu heller, men jag känner att jag måste! 

Iaf, så kom jag hem från skolan för ett tag sen, sen gjorde jag tomtegröt t mamma o mig. Mums !  

Hahahhaha, igår var det en skit dag i skolan ! Alla bara klagade. Jag stödade våra två klassrum HELT själv för att vi skulle få gå lite tidigare, men istället så sitter alla på rövjävlen o säger: "Men vi kommer inte få gå tidigare ändå, för Emil kommer bara hålla kvar oss ändå!" och "Vi kommer inte iväg tidigare, o då får vi bara stå o vänta på bussen längre ;ooo !" Sen när vi väl får gå typ 3 minuter tidigare är det plötsligt brottom t bussen ;ooo.

Sen när jag kom hem så skulle jag skära upp lite gurkor t maten för att va snäll, men då var det ngt fel med att försöka vara snäl IGEN.... 'Piiip' psyk... 

Menmen, sen gick jag upp på ovanvåningen o snackade skype med Matilda, o vi bestämmde lite om att vi ska t Bromölla t Jonna o Keo på lördag 

Ska ta med datorn o hörlurar så vi kan se på film!

Ja, sen så ska jag snart med mamma t Perstorp ngn stans o lyssna på nån föreläsnings sak om hästar, vilket vi fick i julklapp av vår hovslagare Zeta.


O vad är detta för jävla trams om att facebook, youtube och google ska läggas ner?

Jag menar.., inte för att jag tror det kommer hända, men asså.. OMG. 

Aja.


Think thats kinda it.. 

Skriver nog imon.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 18 januari 2012 17:27

Heyy!


Tänkte köpa ny mobil snart. men problemet är att jag inte vet vilken jag ska köpa, så jag funderar på antingen en Xperia Ray, eller iPhone 4(s). Så, jag behöver hjälp! 


Vilken?: 


 


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 14 januari 2012 21:02

Heyy!

Sitter hemma o glor på Gladiatorerna. Älskar det programmet ! 

Men jag lovade ju att skriva idag igen, o det kommer ble mer imon kan jag lova.

Ja,


Idag har jag inte gjort särskilt mkt. Sov ju med Wilma, sen följde hon med t stallet. Vi red lite o så, o jag fick damp på Elda.

Imon ska jag antagligen med Wilma t hennes stall. Först rida c o d-ponny, sen kanske shettisarna   

Men nu så om ni ursäktar, så ska jag kolla vidare på Gladiatorerna,


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 13 januari 2012 19:27

Heyy!

Idag är det, som ni säkert alla vet, fredagen den 13:e.

Själv har jag inte haft ngn otur, förutom att vi inte kunde sova hos Wilma för hennes mamma. Men vi ska sova hos mig ist  

Har du haft otur?

Kommentera !


Skriver mer sen.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 12 januari 2012 19:59

Heyy!

Tänkte bara berätta... |

                               |

                               V







































AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH, jag skriver igen imon. för då händer det grejjjjjjer  


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 9 januari 2012 18:01

Ska låta lilla Ville göra ett inlägg nu. Se här ;


 x vy hhhhhhhytttttrcccc wdcvbh y tfcxxxxsB EYZCV EEYTSCTc cvbff yuuuuuutcvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv7777777
7777777777777777gr m kc   hhhhhhhhj77775555555555555555555555555cv                                                <cx<tr crycdsssssssssss4x7777777eb5vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvvv cv ccc                                                                                                 v 7bgs           v5ytycbgfv4rbhg6gm    - NL, LÖ. F<



PHAHAHAHHHAHAHAHAHAH, han försökte faktiskt bifoga en fil också :) 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 9 januari 2012 17:49

Heyy!

Är fortfarande i Jönköping som ni säkert vet.

Vi har nästan precis varit på Rosenlunds badet vid Elmia, så nu har jag svalt en jäkla massa vatten, så jag nätan mår lite illa. Eller mådde..

Hahaha, sen fikade vi lite nu. 

Ja, har inte hänt särskilt mkt mer  z<


HAHAHAH, det var ville som skrev "z<". Så söt!


Aja. Jag åter kommer sen !


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards