troolleem

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Thyrén - 28 februari 2012 20:47

Heyy!

Behöver verkligen hjälp!
Va nu en gullig liten läsare och gå in här och kolla hur den bloggen ser ut. Sen så slänger du hit en kommentar t mig och skriver hur den ser ut. Ex. vad det står på headern (toppbilden), är där en            "/ Victoria ♥"-signatur och/eller vilka färger är den? Rosa&vit eller Lila&Vit?
Tacksam för din hjälp! 
Btw.. om du vill veta den långa storyn varför ni behöver göra detta, skriv den fråga i kommenteren också  

 

pussokram;*

100

Av Emma Thyrén - 28 februari 2012 11:03

Heyy!

Som näst sista dagen på månaden lär det ju bli fler men ändå. 

Bara denna månade har jag haft 100 besökare :D Och som jag sa så lär det bli fler för det är en extra dag i år eftersom att det är skottår! 

Aja.

Skriver mer under dagen!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 27 februari 2012 23:31

..nu går jag och lägger mig!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 27 februari 2012 20:12

Jag är med och tävlar hos fidolove.blogg.se.

Va gärna med du också!   

 

Av Emma Thyrén - 27 februari 2012 16:48

Heyy! 

Har inte direkt mkt att skriva om just nu typ förutom att det blev nudelsoppa som frukost för min del, och Alma var iväg med pappa på jobbet så henne gick jag inte ut med.

Senså är jag inte direkt på ''skrivhumör'' just nu, men jag kanske skriver sen igen!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 27 februari 2012 13:15

Heyy!

5 härliga plusgrader ute. Känner mig lite efter, men äntligen är våren här   


Vaknade typ 12.00 så jag gav hundarna mat, sen gick jag och duschade. Älskar känslan av att vara nyduschad och fräsch! Dock så kan jag inte hitta min bodylotion som jag alltid använder när jag har duschat så jag fick klara mig utan den denna gången 

Aja.

Jag har precis varit ute en runda med Tindra (farbrors hund), så nu blire frukost!

Sen ska jag väl ut med Alma antar jag.


Juste.. om ni undrar varför jag bloggar NU när jag ju borde vara i skolan som alla andra, så är det faktiskt så att alla på våran skola börjar på onsdag  för när vi har avslutat ett projekt har vi två UF-dagar 


Btw.. jag kan knappt tro det själv, men det började precis snöa här i lilla Stidsvig. Jag vet inte hur det är överallt annars men asså.. Jag som trodde våren var kommen o så ska det börja snöa?.. SNÖA...? ;ooo


Menmen.

Tror jag skriver mer sen!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 26 februari 2012 22:46

Heyy!

Tänkte starta en ny grej som går ut på att jag tipsar er läsare om filmer, böcker, ridutrustning etc. & ist för att jag kallar det Emma tipsar, eller troolleem tipsar, eller typ bloggen tipsar, vill jag kalla det för något mkt "snydigare" (stav). 

Så jag tänker faktiskt kalla det för Pingvin tipset. 


Och veckans Pingvin tips är filmen "Pledge This". Det är en kanon film med Paris Hilton i huvudrollen. Den kan vara lite snuskig, men det är inte alls liksom så. 

Trailern till den hittar ni här! 

 

Tycker ni ska ta o kika på den! 


 

pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 26 februari 2012 16:46

Heyy!

Sitter o tittar på Göteborg Horse Show (Ghs), Grand Prix Hoppning.

Rolf-Göran Bengtsson gick typ precis i mål. 4 fel.

Just nu har jag inte så mkt att skriva om, men jag återkommer nog senare!


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards