troolleem

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Thyrén - 31 mars 2012 20:34

Heyy! 

Nu är det Earth Hour, så vi får väl ta o släcka ner antar jag 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 31 mars 2012 18:26

Heyy!

Funderar på om jag ska göra ny header och design. Vad tycker du? 

Kommentera! 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 31 mars 2012 11:14

Godmorgoooon!

Ska väl käka lite frukost nu, sen ut med hunden, och fixa på rummet antar jag.

Uppdaterar er senare!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 30 mars 2012 18:53

Heyy!

Vart i stallet nu och tagit in hästarna. Det har kommit en ny häst som heter Maja, sen ska det komma någon till nästa vecka.

Jaja, får väl ta o städa rummet nu då..

Hörs.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 30 mars 2012 13:12

Heyy!

Yes, nu är det lov i en och en halv vecka. Vi har ju lov denna veckan, sen så är det röd dag nästa måndag så då är ju alla lediga. Sen ska typ våra lärare på kurs på tisdag och onsdag, så vi börjar på torsdagen  & idag tog vi bussen en timme tidigare, för att typ alla lärare är sjuka, så vi hade ingen återsamling den sista halvtimmen för det var för ont om personal 

Skriver nog mer efter stallet!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 30 mars 2012 06:53

...sticker jag t bussen t skolan.

Men ni får ha det så bra! Tror inte jag uppdaterar under dagen, men när jag kommer hem skriver jag igen! 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 29 mars 2012 20:46

Heyy!

Yes, idag har jag ju varit i skolan som vanligt, och vi hade simning för sista gången idag. 

Vi fick "simma upp". Liksom, vi hade typ slutprov, och jag blev godkääänd!! *Happyface*

Ja, sen var det t att redovisa engelskan, sen hem. 

Sen vi 6 tiden stack vi tbx t skolan på någon jävla poster utställning, där vi hade gjort några plancher om engelsktalande länder och städer. 

Yeah.. that's pretty much my day. 

Ha det!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 29 mars 2012 20:30

Heyy!

Tycker ni ska klicka in på VÄRLDEEENS BÄSTA blogg! som styrs av Nellie Berntsson, i egen hög person. 

För att komma t den klicka här (:.

Älskar verkligen hennes blogg, & henne för den delen! Hon är underbar!

Jag kan inte säga annat än AMAZING!!!!

Avgudar henne!

Aja, checka hennes blogg! 


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards