troolleem

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Thyrén - 30 april 2012 13:43

Heyy!Rubriken talaar!. Som ni säkert vet är det ju idag valborgmässoafton. Blir att träffa en MASSA folk i Stidsvig och sticka ner t dammen med syster, Elin & Emilia och se när dom tänder på. TAGGATAGGATAGGA!.Vad ska ni göra på valborg idauu dåe? :).Ska städa och fixa lite + bädda t tvillingarna som nog kommer om en stund. .Skriver lite senare..pussokram;*

Av Emma Thyrén - 29 april 2012 21:11

Heyy!

Ber om ursäkt för dålig update, men jag har haft en kompis här över natten, så det blev lite hehe, dåligt med att ha igång datan.

Yesyes,

Imon är det valborg. Wooopa. Hänger med syster, Elin & Emilia som dessutom stannar över natten. Sjuukt taggad! Kommer träffa MASSA folk, och ha riktigt jvla KUUL!

Det kommer bli FETT!


Vart i stallet o tatt in hästarna idag. Kommit en nu D-ponny på 13 år. Camillo. Riktigt söt ponny!


Busringt hela dagen, och igårkvl. Hihih, ringde Oliwer. Har varken hört av eller sett honom på sjuuuukt länge. Hade glömt att han är i målbråttet så jag trodde det var hans pappa som svarade. Oopsi.


Aja.

Skriver nog imon igen antar jag!


pussokram;*



Av Emma Thyrén - 26 april 2012 17:50

Heyy gullungar!

Tänkte först bara tacka er för att ni läser min blogg, 30 unika igår, 20 idag. TACK som f'n!

Cred t er för att ni vill läsa min blogg, och att, även om ni kommenterar ganska dåligt, kommenterar och skriver att ni gillar det! & liksom, att ni ens vill läsa om mitt urtråkiga liv, HAHA. Fast det blir nog bättre snart, t sommaren kan jag lova att det kommer händagrejer! Men THX iaf. Sen det att totalt denna månaden har jag haft hela 221 besökare  & som jag har skrivit på bloggen innan, så liksom är det kanske inte så mkt, men för mig är det ju det.

Älskar er! 


Sen så har jag hittat en "ny" låt som jag typ nördar nu. Men jag loovar er att den är klart värd att lyssna på!

Den är bara sååå min stil!



Yesyes, tror jag skriver mer sen!


pussokram;*


 

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 21:08

Heyy!

Tänkte bara berätta att jag är väldigt stolt över mig själv! Föör...

Idag har nog varit en av dom dagarna med bäst statistik över bloggen. Asså, jag vet att det inte låter mycket, men jag tycker det är det, för liksom.. jag har ju inte en så stor blogg men ja.. det känns bra!

Iaf så har jag haft 25 unika besökare på bloggen, har haft 21 också typ första veckan i April,  

Typ bara det jag ville säga för nu , 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 16:08

Heyy!

Orkar inte plugga mer. Får gå igenom det lite med Jossan imon! AHAHAHAH, om hon inte vill, blir hon tvungen ändå! Tvingar henne! Mohahaha.


Nej men, ja.. AHAH.

Har iaf pluggat och fyllt i lite nu! 


Vet inte om ni vet det, men Nellie Berntssons lillasyster Smilla har nu, efter mycket tjat och väntan, skaffat sig en blogg. Men smillaberntsson.blogg.se var tydligen redan upptaget, så hon valde att den skulle heta nelliessyrra.blogg.se ist. 

Snydigt där smilla! ;)

Men iaf, så har hon bara haft den i typ 2 dagar och ligger redan etta på mest aktiva listan på blogg.se HAHAAH. 

Good work tjejen! Massa cred t dig för det, känns som att det måste vara rekord! 

Om du vill komma till den sötnosens blogg klickar du bara här! 


Tycker faktiskt att ni kan läsa Smillas blogg! 

Hon är btw sjuuuukt lik hennes syster! 

Aja, hoppas det går bra för dig med din blogg och allt Smilla!  


På omröstningen har jag bara fått en kommentar (över facebook dock), och den personen tyckte jag skulle videoblogg lite, och göra outfit-inlägg. & det ska vi nog kunna fixa!

Tack för att du kommenterade!


Yes, tror jag ska käka lite nu, sen ringa min kompis och höra med henne lite om praoen   


Jaja, jjag skriver nog mer sen! 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 14:53

Yes, här sitter jag..

Har tagit fram mina papper, och spotify is oon! 

Här ska det pluggas t musikprovet imon.


Ni får ha det bra sålänge!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 13:54

Heyy!

Okej, vi kör väl dagens outfit då ;> (bilden blev lite suddig, men min kamera ville inte riktigt med mig idag...)

Kanske kommer upp bild på plagg + assecoarer enskilt också.

Iaf, idag kör vi lite kort! 


 


Tröja-JC , Linne-JC , Byxor-Kappahl , Skärp-Systers gammla klänning , Örhängen-Glitter. 

Sen håret skulle jag ha plattat, men min platttång är hos mamma ;/. Så jag borstade det med vanlig borste och sen med en "volymborste" som jag kallar det.


Hoppas ni gillade det, vill ni ha fler outfit-inlägg? 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 13:10

Heyy!

Jag har ju länge sagt att jag ska ordna en liten omröstning, så här kommer en. 

(kommentera era svar då det inte funkade att få in en "klick-ruta") It's OK att välja flera!


Okej, vad tycker DU att jag ska göra som "nytt" med bloggen?


*Videoinlägg,


*Outfits,


*Ny design,


*Hiss/Diss,


*Fler "Pingvin tips",


*Läga ut fler låtar, 


Om du har något annat du vill att jag ska fixa, kommentera då vad det är också isf! 


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards