troolleem

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Thyrén - 3 november 2012 21:39

Hej ! 

Egnetligen skulle jag ridit idag, men det blev inget, för Itzy var super surig idag asså. När jag skulle rykta ena sidan började hon hugga efter mig, och skulle trycka in mig mot väggen och sparka mig.. Sur på henne nu -.-

Vet inte vad som var fel. Tror hon var lite surig för att hon var nog lite öm vid nosen idag. Man kunde inte röra någonstans på mulen överhuvudtaget, för då slängde hon upp huvet osv. 

Lilla bebisen  


Därför ska jag nog longera henne en liten stund imon, sen hoppa upp och köra igenom henne i gångarterna. Sen är det ju hoppträning på måndag  


Tror det bara var det jag hade att skriva just för stunden. 


Nu ska jag plugga lite till omprovet i so på måndag, sen ska jag duscha och sova. 


Hörs ! 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 3 november 2012 21:22

     


Byxor - Cubus

"Topp" - Gina Tricot 

Linne - JC

Hår - Vanligt borstat utsläppt

Smink - Liquid Eyeliner, H&M. Mascara, H&M. 


Tycker det är sköna kläder. Snyggt också dessutom. Tänk er på sommaren, ute. Det linnet och den fast med shorts istället, och en cool skinnjacka eller jeansjacka. Hur snyggt som helst ju ?!  


pusss ;* 


Av Emma Thyrén - 3 november 2012 16:18

Hej ! 

Sitter hos mamma och har lite paus. Renoverar, spacklar och slipar. 

Har gjort makaroner och köttbullar, muums. 

Ska snart åka till stallet har vi tänkt. Tänkte köra igenom henne lite i alla gångarter bara, och kanske hoppa lite  


Helt tom på idéer till bloggen asså. Känner att den är jättedålig just nu faktiskt ! Om jag inte får några förslag från er om vad jag kan skriva om snart, får det nog bli en liten bloggpaus  

Vad vill ni att jag ska skriva om, eller lägga upp för bilder? Kommentera, och hjälp mig göra bloggen bättre ! 

 


Men ni får inte glömma frågestunden och omröstningen. Om jag får några frågor till blir det kanske videosvar ! Behöver jag omröstningen högre upp i menyn så att ni tänker på den mer/bättre?  


Aja, behöver verkligen ränsa mitt huvud och få lite inspiration till vad jag kan skriva om. Lovar att försöka göra bloggen bättre snart iaf ! 


 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 2 november 2012 19:51

Hej ! 

Kommit hem till pappa för drygt en timme sedan. Tittar lite på nyheterna, asså shiit. Folk är sjuka ! Seriöst ! 


Iaf. 

Det blev ingen ridning idag, för att när jag skulle tränsa, hände en lite läskig och äcklig grej... 

Itzy piercade sig själv GENOM näsan.. Ja, det var räligt och läskigt ! 

Om ni vill veta hur det gick till, så var det såhär: 


När jag skulle tränsa, drog hon ner huvudet, och på en typ stång som man kan hänga täcken osv. på på boxen, hängde där typ en krok, som när hon drog upp huvudet så hastigt, fick igenom näsborren. Liksom in genom näsborren, och ut genom huden övanför. Jag blev så sjukt rädd, så jag skrek på Gilla. Hon kom och då hade jag precis fått ut den, och den var typ lite blodig. 

Till en början blödde det inte så mycket, men sen såg jag hur det började rinna. Torkade bort det, och hämtade jodopax, som jag la på utsidan av nosen, och sen vart det in med fingret i näsan och lägga på där också. Det gillade hon inte jätte mycket direkt. Men hon verkade inte ha ont av  det liksom. Som att ta hål i örat ju. Men hon tyckte nog att det var lite obehagligt att få på jodopax, och när jag tog ut kroken. 

Men jag kan ju säga att jag skakade ett bra tag till efter. Vart ju så rädd ! Men hon var duktig ! 

Min lilla pärlaa.. 


Aja, hon klarar sig nog bra ändå !  Älskar henne ! & min gamling också såklart ! Hon kommer ALDRIG glömmas bort ! 


Ha det bra iaf ! 


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 2 november 2012 16:45

Hej !
Lägger in lite bilder från igårkväll på mig, Elin och Madde.
Rolig kväll på klubben med massa gött folk.
Kul!
Men filmen vart så sjuuuukt läskig asså ! Iaf på slutet. Det var så jag var nära på att gråta flera gånger faktiskt.
Men det var så j*vla tillgjort så att det är inte sant asså !
Satt i Amandas knä, kramade om henne, höll för ögon och öron, och skrek typ. HAHAH.

Aja, det var kul iaf.

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 2 november 2012 15:54

     

Nu har jag bestämmt mig för att ha en frågestund. Har funderat på det länge, men har inte kunnat bestämma mig för om jag ska ha det riktigt. Så gjorde jag en omröstning, och där blev det då att jag skulle ha det. Så yees, nu är det dags. 


Fråga på ! Vill gärna ha många frågor. Blir det många, eller om någon vill att jag svarar i ett videoinlägg, så blir det det !  

 

Btw, har gjort en ny omröstning. Svara på den med ! 


pusss ;* 


UPDATE: Glömde ju skriva när den avslutas. Avslutas onsdagen den 7:e november, eller när jag tycker att jag fått tillräckligt med frågor. Det är även ok att skriva this or that frågor. T.ex : tuggumi/klubba? 



Av Emma Thyrén - 2 november 2012 15:40

Sitter och väntar på pappa hemma hos mamma. 

Pappa ska snart hämta mig, och köra mig t stallet, sen hämta mig där och köra hem mig t honom, så ska jag vara där . Ska ju vara hos honom i 2 veckor nu. 

Ska bara packa också. 


Kommer snart lägga in ett mobilinlägg med lite bilder och text om igår. 

Ska även göra en ny omröstning, + lägga in ett lite speciellt inlägg. Väntat på det själv faktiskt !  


Hörs snart igen. 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 2 november 2012 13:55

Jag är med och tävlar i dagens blogg hos Linn Ahlborg. Världens grymmaste blogg. Den bästa bloggen jag vet, som jag läser varje dag. Det borde ni också göra. 


Kika in på hennes blogg, och va med och tävla du också  


pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards