troolleem

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

snart åker jag :D

Av Emma Thyrén - 27 april 2013 10:02

Godmorgon ! 

Alarmet ringde 8:30, men jag hade varit vaken sen 6:43 typ då jag för någon dag sen drömde att jag hade halsfluss, sen konstigt nog vaknade jag med superont i halsen tyvärr, så jag har vaknat flera gånger inatt och behövt sätta mig upp för att kunna andas bra..


Men det var iallafall inte det jag skulle berätta om nu. Tänkte bara säga att jag strax åker in t ängelholm och tar ut min tågbiljett och sedan åker jag  

Då kommer jag att blogga från mobilen på tåget, och det kommer också eventuellt upp någon video på Videofyme från tåget med. @emmathyren


Men vi hörs sen,


puss :* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Skapa flashcards