troolleem

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Snart framme på Liseberg :D

Av Emma Thyrén - 27 april 2013 12:42

Hej !
Nu börjar jag närma mig Gbg med tåget, så möter systeryster upp mig där på stationen, sen drar vi vidare till Liseberg :D
Sjukt taggad. Det ska bli jätteroligt !
Bara dock att det nog kommer regna där.. Här i Varberg, där vi är med tåget nu, är det super fint väder ! Solen skiner och det är inte många moln på himlen. Om nu bara Göteborg hade varit såhär, då hade det varit perfekt Liseberg väder.
Men det är ju ändå bra, för dom flesta är väl på ghs nu (Göteborg Horse Show) så det blir nog mindre folk av det, sen om det kommer regna med blir det nog ännu mindre haha.

Dagens minus är att jag bara har drygt 20% batteri på mobilen, och kontaktuttaget på tåget funkar inte :/
Ett rätt så störande moment alltså, men strunt samma. Kör lite snabbladdning i mians bil sen ;)

Hörs mest troligt senare !

puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Skapa flashcards