troolleem

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Thyrén - 19 april 2011 11:45

O´boy, vilket vackert väder solen skiner idag! O´boy.

Vilken härlig dag!

Ligger ute med hunden o steker i solen. Här är det 30 grader i solen o när det e vindstilla.

Ska till stallet klockan två o rida med Ellen beeeestis (förmodligen ut)<3

Ha en fortsatt härlig, varm o solig dag!!


pussokram :*

Av Emma Thyrén - 17 april 2011 13:24

 

HISS: LEKFULLA

GOÁ HUNDAR          DISS: RULLSTOL TILL HUND!

Hundar som är         Ägare som sätter sin(-a)

friska med ägare     hundar i rullstol. Visst,

som inte låter          om hunden inte mår allt

dom lida!                 för dåligt så...

Av Emma Thyrén - 8 april 2011 16:02
ör att vara just du är du så full av hat och elakheter.
inte direkt vad jag väntat mig men men vad gör man?
är man minst så är man, och så kommer det väl alltid att vara...
men det är bara att hoppas att tortyren snart är över.
dom kalla och fula känslorna som bara förs mot mig.
undrar om det är bara för att jag är just minst..., 
och därmed inte lika värdefull som de äldre inom familjen/släkten?
fast kort sagt så har jag ju aldrig kännt mig särskilt accepterad av er, vilket verkar konstigt och underligt.
själv tycker jag att jag är borde vara lika mycket värd som dom "större"?
för jag har för mig att alla ska bli lika behandlade oavsett storlek, ålder osv?!
speciellt inom familjen/släkten!
men världen är bra orättvis den också.
...har jag missat något eller något om någon?...
"/ ;( ): :'(
så bara fucken packens lägg av!
(gäller inte mamma, pappa elr syskon...mer kusiner och fabror eller vad man kan kalla dom).
 
 
Av Emma Thyrén - 6 april 2011 17:24

Har tittat på lilla jönnsonligan och cornflakes kuppen.

Vi blev sugna på att bygga en liten fräck lådbil, men hittar inga ritningar och den vi har byggt är verkligen en låda och har redan brakat tre ggr )':..., inte så jättelyckat alltså.

Kan ni hjälpa mig snälla?

Uppdatering med bild sen om vi lyckas ;;p =J.


pussokram:*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards