troolleem

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Emma Thyrén - 26 augusti 2011 16:38

Hallå igen, 

känns som att jag inte har varit särskillt aktiv på ett tag nu men har haft rätt mkt o göra!

Men goda nyheter är att jag nu kommer försöka hinna med att vara inne varje dag.

Och dessutom så har pappa börjat på en lådbil som vi ska se om vi sedan kan hitta en motor till 

Och ännu mer positivt är att jag har nya fina sommarbilder med hästen som snart kommer att läggas upp. På tal om det kom jag på att jag ju har lovat er läsare att jag ska lägga upp bilderna från Australien (iaf ngr, har typ 8-900 så lägger nog inte upp alla) men nu mer om idag:


Varit i skolan, o det var jäävligt segt, sen kom man hem o tog en liten lur i typ 1h sen vaknade jag av att mamma ringde och så hade jag lite tid över så då tog jag itu med bloggen igen. 

Åter kommer nog ikvl 


pussokram:*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards