troolleem

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma Thyrén - 8 januari 2012 13:12

Heyy!

Sitter nu med mamma och Frida hemma hos Maria i Jönköping med Ville.  

Det tog exakt två timmar upp. Och, tro det eller ej.. men här är faktiskt SNÖÖÖ :DDD  

Ja, jag gick o la mig klockan 23.15 eller något igår kväll. Sen ringde mitt alarm imorse 6.35 Då skulle jag gå upp. Men, jag var pigg som en mört! Men iaf så skulle jag gå upp då för jag skulle titta på tre avsnitt Tom & Jerry, sen Scooby Doo. HAHAHH, men man får ju passa på. Det var så länge sen   

Sen gick jag o la mig igen, för jag ville inte titta på Pokemón.

Aja.

Jag sov i två timmar, sen skulle vi t stallet.     ^

Sen körde vi direkt upp t Jkpg. & som det står | där uppe tog det exakt två timmar. Vi körde ifrån stallet 10.13 o vi var framme 12.13

Ja, åt bacon med pesto-pasta, eller vad man nu ska kalla det, precis. Rätt gott faktiskt!

Käkar lite ischoklad nu. MMMH. Hahha.

Skriver nog mer sen!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 januari 2012 20:28

Heyy alla underbara läsare!

Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering.

Skulle skrivit igår, men det blev lite sent. så vi tar det från igår om det är ok?!

Igår hos mamma var vi på väla, sen åkte vi inom mormor på sjukhuset. Eftersom att hon hade brutit ena höften , men sen nu har den precis läkt, men så bröt hon den andra.. Osis elr vad? Men grejen är att hon inte har en aning om hur fanken det gick till..

Men på väla köpte jag iaf ett nytt rosa gulligt litet linne  

Sen åkte vi t stallet.

Iaf idag, så hade vi utsläpp på hästarna ch jag skulle rida lite barbacka på Elda - den lille -. Men hon stack under staketet två gånger..

Menmen, sen när jag kom t pappa tittade vi på National Treasure 1, och 2  

Sen skulle jag hjälpa pappa att svätsa (stav), o sånt skit typ.

Sen testade jag lite av syrrans gamla kläder som hon inte använder längre, det jag ville ha fick

jag.

Sen så nu har jag vatt hos mamma i kanske typ en halv vecka, seså nu kom jag t pappa idag. Men, jag ska t mamma imon bitti också, för vi ska t Jönköping på söndag. Kommer hem på tisdag, så jag får en dag extra ledigt   Hahah, jag är busiig ! 

Men vad ska vi göra i Jkpg då?

Jo, vi ska t min storasyster Maria, ni vet hon som har ett barn, och göra henne sällskap. Hon ville ha det lite, eftersom att hennes kille ska t Alperna, o hon kan inte följa med för hon måste ju ta hand om Ville. Han är liksom bara ett halvår typ.

Jaja. Nu ska jag bara hoppa in i duschen o sedan myysa lite med min soffa. (MISSTOLKA INTE DET DÄR!!!!) 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 2 januari 2012 22:09

Heyy!

Kommit t mamma nu. 

Var i stallet innan o fixade med min häst o B-ponnyn. Tänkte först rida, men sen tänkte jag att jag spolar av dom geggiga små benen, o ryktar dom lite.

Men jag hann inte riktigt bli klar, så jag får fixa färdigt dom en annan dag, för mamma blev hungrig.

Får ta med lite kex t henne t nästa gång ! Hihii.

Tittar lite på Jersey shore nu, sen ska jag väl lägga mig antar jag.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 2 januari 2012 12:14

Heyy!

Vaknade vid kanske halv tio, sen har jag inte gjort så mycket?!

Typ bara läst bloggar o kollat lite fb. Men nu lyssnar jag på musik, men det finns inte så mycket mer att göra just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kanske gå på toa?  

Nej, men jag hittar väl på nåt.


     


Bilderna bjuder jag på ! 


pussokram;*

(:

Av Emma Thyrén - 1 januari 2012 16:56

Heyy igen!

Imon ska vi kanske o köpa tv för vi ska få en ny tvbox med många kanaler. 

För nuvarande har vi en tjocktv och SVT1, SVT2, SVTB o SVT24... det SUUUGER! 

O ännu värre, vå tv fukar inte alls just nu -.-  

Aja.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 1 januari 2012 13:50

Heyy!

Då var det 2012, känns inte alls så. Allt är ju som vanligt, men det är väl så det ska vara? 

2011 var väl rätt hyfsat, så vi får se hur det blir med 2012 !   

Men men, Linnea sov här inatt o vi tittade på film vid halv ett inatt, sen somnade vi typ halv två, två. 

Sen imorse vaknade vi 1024, och då var det åka t stallet o ta ut hästarna. Dock var nog det ändå lite skönt för mammas skull eftersom Linnea gjorde hennes jobb ist  

Men min syster är fortfarande inte vaken o klockan är 1354  

Sen så nu har jag läst lite bloggar från australien, så det blir väl t o byta om nu o ladda datorn.

Skriver nog mer sen!


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards