troolleem

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Emma Thyrén - 1 november 2012 16:19

Hej !
Vet att uppdateringen har varit kass, men jag har varit lite tom på idéer osv.
Ska bättra mig ! Lovar !
Nu sitter jag i bilen påväg till stallet igen för att ta in hästarna, sen ska jag t Madde och så ska vi fixa våra utklädander och lite sånt ;d

Vart ju i stallet innan idag också. Lät Ellen hoppa upp på Itzy för att jobba igenom henne lite i galoppen, då min tränare sa att jag skulle se om någon vuxen kunde hoppa upp lite då och då och träna galoppen med henne lite, men mamma ville inte direkt hoppa upp på en fyraåring när det var drygt 20 år sedan hon red sist (fast hon vart en duktig ryttare!), så Ellen fick duga haha. Men hon hann bara galoppera två varv sammanlagt, för sen började det spöregna.. Aja, hon tyckte hon gick som en klocka iaf, och jag tyckte också att det såg väldigt fint ut !

Har laddar upp med massa gottis. Pringleeeees, och en påse godis ;D
Madde bjuder nog på en bild på oss som "hemskingar" på sin blogg sen. Länkar isf.

Ha det bra sålänge, så uppdaterar jag NOG sen (;

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards