troolleem

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Thyrén - 28 mars 2012 20:43

Heyy!

Jag är med och tävlar i veckans blogg hos annasylves.blogg.se.

Var med du också! Klicka här för att komma till tävlingen. 


pussokram;*



Av Emma Thyrén - 28 mars 2012 17:18

Heyy!

Flåååt mig för att jag inte skre igår, men det blev rätt mkt. Så i tar det från början:


Måndag kväll:

* Tog tåget in till Hbg för att sova hos min syster eftersom vi skulle t Aller Media där på tisdag morgon.


* Kom t Knutpunkten, och tog sen stadsbussen hem t Camilla.


Tisdag:

* Gick upp.


* Tog stadsbussen ner t Knutan igen, där jag skulle möta klassen.


* När jag hade mött upp dom med Jossan, tog vi bussen t Allers. 


* Vi fick macka och Cola, om vi ville mjölk.


* Sen när vi hade vatt där, tog vi bussen t knutan igen.


* & sen tog vi tåget t skolan igen. 


* Sen när vi kom t skolan igen, och alla andra satt på lektion, hade mattanterna gjort egen mat t oss, så vi fick sitta i ett klassrum och äta. + att vi fick så apelsin och päron juice  


Sen fick i sluta en timme innan alla andra för att vi hade skött oss på Allers. 


* Sen var det bussen hem.


Fick veta att tillexempel tidningen ELLE, och CHIC kommer ifrån Aller Media (Allers).

Ja, så det blev ju rätt mkt tåg och buss o så! 


Oj, glömde nästan, i fick varsett paket från dom också, så ni kommer få en bild på det och sen får ni gissa vad det är i imon! 



Idag var det en helt vanlig dag i skolan, förutom att två spydde och tå mådde illa så dom fick åka hem. Så jag ska väl lite smått "kurera" mig själv nu så att jag inte blir sjuk. HAHAH.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 24 mars 2012 17:49

Heyy!

Antar att min bloggpaus är över nu..


Så idag var jag på ännu ett info-möte med Peter-Sven, sen blev det visning av lokalerna. 

Trodde det skulle vara större vid entrén faktiskt!

Aja, sen skulle mamma, Maria & Camilla på Malins bröllop, så då fick jag och Frida passa Ville 

Vi gick till lite lekplatser och gungade, sen på vägen tillbaka så somnade han i vagnen, så vi gick o hälsade på Farfar i hans grav.

Men sen var bröllopet slut, så vi åkte hem. Mamma bytte om, vi åkte till Sibylla och sen t stallet.

Sen när vi kom hem från stallet, låste mamma in mig i bilen.. Så där satt ja.., o det gick inte o ta i handtaget.. ;/

Jaja.

Ha det bra!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 9 mars 2012 19:18

Heyy!

Världeeeens sämsta uppdatering. Jag vet, så sluta klaga!

Men tar en liten bloggpaus nu ett tag igen.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 7 mars 2012 20:42

Heyy!

Här är resultatet från facebook saken. 

Men det var ett svårt beslut på snyggast faktiskt! 


Gulligaste:



Sötaste:


Snyggaste:



Tryck på bilderna för att se dom i större format.


pussokram;*    

Av Emma Thyrén - 5 mars 2012 20:54

Heyy!

Tänkte bara slänga in en liten animering.

Är den inte göllig?


pussokram;* 

 

.

Av Emma Thyrén - 5 mars 2012 18:54

Heyy!

Kom hem från skolan typ vid halv fyra. Hade hemkunskap hela dan, sen när jag kom hem blev det tacos :D

Så nu sitter jag typ o kollar häst 


Vet du någon som skulle passa mig?

7-15 år. Åtminstone kunna hoppa LB. Foder eller köpa. C-ponny. Får gärna inte vara FÖR snäll! 


Något sånt ungefär?  


Kommentera m. länken t annonsen eller liknande om du vet ngt 


Tack på förhand för hjälpen!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 4 mars 2012 14:15

Heyy!

Igår var jag ju i stallet o red. Och det gick ju rätt bra. Det var bara när jag skulle hänga upp sadlen. 

Jag är ju rätt kort, och sadelhängaren är rätt högt upp.. så jag fick ta pallen 

Iaf så skulle jag sen hoppa ner från pallen, och på betonggolvet var det typ en liten håla.

Jag hoppade ner från pallen och trampade fel i ''hålan'' när jag landade..

Ja.., så nu har jag typ vrickat foten rätt rejält sa mamma... 

Aja.


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards