troolleem

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Thyrén - 4 mars 2012 10:57

Godmorgon!

Än sålänge har det inte hänt så mycket. 

Men jag och mamma har varit inne o kollat på lite hästar. Vi hittade en som både mamma & jag typ blev helt förälskadee i 

Klicka här så kommer du till videon o kan se den  


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 3 mars 2012 20:42

Heyy!

Som ni vet var jag i stallet innan o red. 

Eftersom att Anna var iväg med Edison & tävlade i Perstorp, så blev ju Tootsie lite ''busig" 

Varje gång jag skulle fatta galopp utom typ, kanske två gånger, bockade o kickade hon. Hon var jätte jobbig inne i stallet också.. Hon skulle inte stå still inte. 

Men. Jag trillade inte av iaf. Faktiskt inte ens nära!

Jaja.

Innan det var vi o tvättade bilen i en sån maskin typ. 

Gillar inte ni också sånna? Jag tycker faktiskt dom är skit roliga 

Skriver kanske mer sen eller imorgon!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 3 mars 2012 10:43

Heyy!

Äntligen är den nya bloggplatsen-appen på väg t Android market, och App store.

ÄNTLIGEEEEN!!!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 3 mars 2012 10:37

Heyy!

Har precis ätit frukost.

Ska väl snart sticka t stallet o rida 

Har en liten överraskning men den kommer inte avslöjas förns allt är klart!


Sen igår så hade jag & mamma lite fredagsmyys ;D


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 2 mars 2012 16:25

Heyy!

Tänkte bara säga att jag jag sticker t stallet nu. 

Det är för fint väder för att sitta inne o häcka! 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 2 mars 2012 16:12

Heyy!

Har varit en sjukt kass uppdatering!, jag vet!.

Jaja.

Just nu sitter jag iaf o lyssnar på musik  


Designat en blogg. Klicka här så kommer du till hennes blogg (: 

Ska bara fixa headern lite!


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards