troolleem

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Glöm inte. 2 frågor till er.

Av Emma Thyrén - 3 november 2012 16:18

Hej ! 

Sitter hos mamma och har lite paus. Renoverar, spacklar och slipar. 

Har gjort makaroner och köttbullar, muums. 

Ska snart åka till stallet har vi tänkt. Tänkte köra igenom henne lite i alla gångarter bara, och kanske hoppa lite  


Helt tom på idéer till bloggen asså. Känner att den är jättedålig just nu faktiskt ! Om jag inte får några förslag från er om vad jag kan skriva om snart, får det nog bli en liten bloggpaus  

Vad vill ni att jag ska skriva om, eller lägga upp för bilder? Kommentera, och hjälp mig göra bloggen bättre ! 

 


Men ni får inte glömma frågestunden och omröstningen. Om jag får några frågor till blir det kanske videosvar ! Behöver jag omröstningen högre upp i menyn så att ni tänker på den mer/bättre?  


Aja, behöver verkligen ränsa mitt huvud och få lite inspiration till vad jag kan skriva om. Lovar att försöka göra bloggen bättre snart iaf ! 


 


pusss ;*

 
 
Ingen bild

Nåns lillasyrra hehe

5 november 2012 08:50

Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig? Hur gammal var du och berätta vad som hände? Ärligt!

 
Ingen bild

Elin

8 november 2012 07:06

Kom ihåg att du någon gång för länge sedan skrev att du skulle lägga ut bilder från när du var Australien. Minns att jag såg fram emot att få se de spännande bilderna...men hur blev det med det, gjorde du det sedan? Var säkert sjukt länge sedan nu, men det var bara en ide som skulle vara intressant...

Emma Thyrén

8 november 2012 16:26

Förlåt. Ska försöka hinna det ! Men min dator har ju kraschat, men jag ska försöka fixa det på något sätt !
Tack för att du påminde mig (;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards