troolleem

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Emma Thyrén - 1 maj 2012 21:06

Heyy!

Ni kommer, efter maj-månad, få kika över min månadsstatisktik på bloggen. Väääääldigt nöjd faktiskt!

Blir nog lite överraskning ! ;)


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 1 maj 2012 20:28

Godkvl!

Sry att jag inte bloggade igår, men det var ju Valborg och det blev sent o yada yada. Ni fattar!?

Jaja, gårdagen:


Vaknade vid tio och gick upp och fixade mig och så. 

Städade av bordet för att duka och sånt sen. 

Elin och Emilia kom lite senare. Vi gick ut och spelade fotboll och lite så. 

När vi hade grillat färdigt var det ju ofc mat. Göttans' vad gott det var!

Efter maten gick vi ner t dammen och skulle möta upp folk och titta på majbålet. 

Där var nog faktiskt mer folk från ängelholm och munka där än från östra. Jaja.

När majbålet var slut och så, stack vi hem. 

Vi satt uppe t typ två då alla gått hem. Men då ville vi ut och köra ngra rundor mörk-gömme. 

Satt inne och snacka, och så och när klockan var tjugo i fem gick vi ut och körde vink-gömme, men vi fick avbryta oc gå in för att Elin var jätte trött. Men när vi kom in var hon inte trött alls, och skulle minsann inte sova! HAHAHAH. 

Jag var inte heller ett DUGG trött! Frida slängde ut mig från hennes rum för jag inte var tyst. Men sen kom jag in igen. 

Sen så lyckades jag somna vid 7 imorse. 

Och liksom tro mig om jag säger att jag var pigg ssom en mört och sov inte en blund förns då vid sju tiden!

Iaf, så sen vaknade vi vid 11 imorse igen. Alltså har vi bara sovit circus 4 timmar... Hihihih.


Senare idag gick vi ut igen och körde lite vink-gömme igen. 

Spelat lite fotboll, vart i skogen..

Dom åkte hem.

Solade lite, stack t stallet och tog in hästarna vid sex, och var ass trött då. Men när jag kom hem åt jag ett äpple och sen var jag inte trött alls. HAHAHA, wiiierd, jag vet.


Aja. Det kommer väl imon att jag måste sova för att jag kommer vara säär trött..


Yesyes. Idag har det varit sjuuukt fiint väder! Så jag har haft shorts och linne på mig, men jag svettades i det också.. Är sommaren finally here?  

Jag bara äääälskar soolen! 


Ska skypea lite med Jossan nu, sen duscha och titta klart på humorgalan.


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards