troolleem

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Emma Thyrén - 14 maj 2012 20:46

Heyy!

Vart i skolan, som vanligt o haft tyska prov. Det var ju typ inte alls det vi skulle träna på tyckte väl jag, så det gick nog lite sådär.. menmen.

Annars har skolan varit som den ska antar jag. 


Mamma hämtade mig i Ängelholm så stack vi t donken o käkade, för Frida o mamma hade handkat golv t vår hall typ på Cheapy eller nåt. 

Iaf så åkte vi till stallet. OMG, är så sjuuuukt taggad inför fredag (förmodligen). Kameran åker nog med!


Sen när jag var hemme städade jag litta, lämnade kassar t UFF (Erikshjälpen) o lite saker t återvinningen o så. Gått i tofflor hela dan. Sköönt! 


Aja. På lördag ska jag sova med Fanny så ska vi se om vi kan ta oss ner t pizzerian i östra, annars får väl pappa beställa hem! 


Idag hittade jag även en skitsnygg väst som jag ska ha i stallet. Men, jag måste rolla av den och tvätta den först. Katten har legat på den... 


Senså nu har jag skaffat ett nytt simkort också, Comviq dock... 0769266442. HAHAH, haft det i typ en halvtimme o kan redan mitt nummer. Får dock ha min gamla mobil 


Men jag kanske skriver senare eller kanske imonbitti. Annars blire senare imon!


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 14 maj 2012 06:36

Godmorgon!

Japp, här sitter jag o äter frukost. Sen ska jag bara fixa mig o lite så, sen drar jag t bussen. Det är ju trotts allt måndag. Den värsta av alla veckodagar, just för att man måste gå upp o åka t skolan... Sen är jag inte direkt taggad för tyskaprovet vi ska ha. Men jag har typ redan haft samma prov en gång, så jag borde väl kunna det tycker jag! 

Aja, måndagar är seeega iaf!

Eller, vänta.. faktiskt är det bra att det är måndag på ett sätt! För då är det snart en dags kortare tid tills jag ska rida Breeze eller hur man säger . Hihihi. Nu blev måndagen plötsligt lite rooligare!


Men jaja. Jag får väl ta o göra i ordning mig inför skolan -.-'


Catch u later alligator.


Oh, btw. Grattis t Gt & Julia, och Matilda & Victor! Så golligt.  


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards