troolleem

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emma Thyrén - 6 januari 2013 19:50

Hej !
Ligger i sängen och ska snart sova. Har startat en film, lilla jönsson ligan haha, som jag ska gosa ner mig med Alma till.
Mysigt !
Måste somna tidigt, för jag ska upp halv åtta imorgon och åka till stallet. Itzy ska skos vid åtta haha.

Idag gick hon också super ! Gjorde lite övningar där jag skrittade, travade och galopperade över lite bommar i en cirkel typ. Det gick jättebra !

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på filmen och sen sova, som jag skrev innan haha.

Ha det gött !

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 6 januari 2013 13:11

Blev moster igen den 4 januari klockan 18.00, alltså för två dagar sedan.
En liten flicka som heter Annie.
Sjukt glad blev jag! Ska hälsa på henne på sjukhuset om drygt en vecka ungefär :D

Tänkte bara säga det haha.

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 6 januari 2013 13:06

Hej !
Vet att uppdateringen har varit sämst, men hoppas ni inte försvinner och att ni fortsätter följa min blogg.

Igår, liksom i förrgår, gick Itzy som en klocka. Riktigt bra och fint. Hon lyckades till och med gå lite lugnt i galoppen i höger varv. Helt klockrent.
SUPERNÖJD ! Skit stolt över henne är jag ! Gick jättebra !
Sammanlagt på dom två passen tillsammans kickade hon och liksom tramsade hon bara 3 gånger totalt. Hon är för söt ! Haha. Älskar henne !

Aja.
Igårkväll mådde jag jätte dåligt. Trodde jag skulle bli sjuk, men det blev jag inte. Det var ganska längesedan jag mådde så jäkla dåligt asså. Haha. Men bär jag väl slappnade av och lyckades somna kändes det mycket bättre !

Aja. Tror jag kommer uppdatera mer sen. Ha det super !

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards