troolleem

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emma Thyrén - 7 januari 2013 21:36

Har varit busy med monopol hela kvällen haha. Kul !
Därför jag inte har bloggat.
Fick en liten kommentar precis av någon jag inte vet vem det är, och som antagligen inte känner mig heller , så kommentaren är helt ologisk.. Kommer ett inlägg om det imon. Usch på dom människorna.

Ha det bra !

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 7 januari 2013 11:47

Hej !
Vart precis i stallet och fixade lite. Itzy ska inte ridas idag då hon blev skodd. Hovslagaren var lite sen, så jag och mamma körde in till Preem i Klippan och köpte frukost. Sjukt god. Megalussebulle och en harmoni yoggi. Päron - vanilj smak då alltså. Mums.

Ska nog med pappa ner till Lena lite senare, ska först väcka honom haha. Sjusovare är nog det rätta ordet för honom..
Ska ha lite mysigt och melanie kommer också dit idag.
19:30 på TV4 ska jag kolla på farmen som börjar idag. Blir skoj !

Usch. Skolan börjar på onsdag. Orkar inteeee.. Fml -.-
Fast äntligen får jag träffa kompisar na igen :D

Har inte så mycket mer att skriva just nu så vi hörs.

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards