troolleem

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

bild från australien :)

Av Emma Thyrén - 18 maj 2012 15:50

Heyy!

Hittade en bild från underbaraste Australien i mammas data, och jag måste faktiskt verkligen säga att det är SJUUUUUUKT skönt att bada i bikini med t-shirt & shorts, eller bara bikini och shorts, eller bikini o t-tröja bara. Det är riktigt skönt vilket som! 

Men asså, det är ju liksom inte alla ställen man får ha vanliga kläder på sig över/under på o så, speciellt inte i allmäna pooler. Men nu hade vi turen att bada i deras pool som vi väntade såå länge på att man skulle kunna bada i! För först skulle den sättas upp, och sen skulle den fyllas med vatten, och då använde vi en vanlig trädgårdsslang som tog typ två dagar, och yada yada.. Fast ja.. det var kanske inte "såå" länge iaf. HAHHA aja. -.-

Jag bara pladdrar på. Men det är iaf denna bilden jag talar om:

 

Ja, asså. Det finns typ två bilder t, men denna var bäst!


På bilden ser ni mig och Geoffrey. Geoffrey James är en av sönerna t dom som vi bodde hos i Australien, och han är typ 15 eller 16 år nu. Han är så snäll och rolig! Älskar alla i australien! Kanske inte en viss Idoj. (vänd på det) men hon var väl ganska snäll ändå, när hon väl vände den sidan t!

Aja. Nog om det.

Asså, jag SKA tillbaka t Australien! Some day.. Och om JAG så ska köpa varsen biljett t DOM så SKA dom hit! Vill träffa dom igeeen! Saknar dom så sjukt mkt!


Jaja. Bloggar nog mer sen!


pussokram;* 

 
 
Ingen bild

Fanny

18 maj 2012 16:17

Jag följer mä :D<3

Emma Thyrén

18 maj 2012 20:57

Gör du så

 
Ingen bild

Tessan

5 juli 2012 07:35

Vilken härlig bild!!!

En något sen kommentar kanske, men jag råkade hitta detta inlägg och jag måste bara säga att jag håller med dig. Visst är det helt sjukt härligt att bada med t-shirt!!!

Själv badar jag i stort sett ALLTID i bikini med t-shirt över, eller i shorts och t-shirt med vanliga trosor och BH under. Enda undantaget är i badhus då, där brukar det ju inte uppskattas att man badar i vanliga kläder...

Många tycker att jag är helknäpp för detta, men det bjuder jag på numera...

Emma Thyrén

10 juli 2012 13:04

Ja, det är det verkligen!
Jo, dom brukar ju inte tycka om det riktigt.
Äh, helknäppt äre väl inte direkt! Mer att du är dig själv typ. HAHAH.
Tack för din kommentar iallafall ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards