troolleem

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Thyrén - 12 maj 2012 21:02

Heyy!

Varit hemma ett tag nu, men jag har inte haft tillgång t datorn så jag försökte på mammas mobil, men den tog ju sin tid å sig att ladda om man säger så. Aja. Jag tog iaf den stationära datorn, (som för den delen inte är mkt snabbare, men om man bara har en sida uppe på internet så går det!).

 

Asså, jag tänkte göra en video av detta inlägget, men jag har ju tappat min telefon.. Oopsii. & kamera+videokameran har jag hart i handen när jag råkade trilla, så skärmen sprack och nu funkar inte den. Men jag får se om jag kan komma på något när jag är i badrummet och..

 

*Vänta, ska bara fylla på tvålen! Brb.*

 

Tbx, HAHAHA.

 

Nehe, jag får väl ta det här då. Ok, here we goo.

 

Igår vet ni typ vad jag gjorde!?

Idag åkte jag med Michelle t hennes stall och red deras minishettis. Hoppade typ 50 med han. (Lelle fick vara min tränare idag). Sen red jag Lelles c-ponnt Fleur, hoppade 90 med henne!  

Får se om jag kan få filmerna av Michelle sen, så kan jag nog lägga ut dom på bloggen! Kan nog bjuda på en liten bild iaf. Tror det är ok för Michelle att jag snor den lite ;d

  (bilden är klickbar)

 

Senså är jag så jvvla pissed right now för jag typ bråkar med en kompis. Bara så jävla patetiskt. Men aja, vill inte gå in på det fär jag vill inte att hon blir sur igen, nu när vi NOG håller på att lösa det!  

 

MEn jag tror jag skriver mer imon eller nåt. Ska snart gå o sova.

 

pussokram;*

 

 

:d

Av Emma Thyrén - 11 maj 2012 20:11

Heyy!

Skulle egetligen vara hos Jossan idag och va med henne på en tävling och fota och lite så. Men sen kunde inte jag, och inte hon heller, men nu är jag hos Lelle. Kom hit för en stund sedan.

Var med henne i stallet också. Kollade när hon tränade dressyr, sen visade hon mig runt lite becauseee.... (kommer senare ;d)

Eftersom vi kolllade runt lite på KRS tog Veronica (Lelles mamma) o ledde hem Fleur t stallet igen. Så vi fick ju gå tbx jag och Lelle, och gissa vad vi såg, HAHAHAHAH. En ko som satte på en annan KO. Ni kan tro att vi garvade... HAHAH.

Gejade runt lite i stallet och skrattade, (som vanligt) som två jvla idioter.

Yesyes,

Vi har planerat att spela lite Sims nu  


Tycker ni kan lyssna på denna låten. Michelles favvo. Den är himmla skön!  

 

 

pussokram;*

Av Emma Thyrén - 10 maj 2012 17:59

Heyy!

Varit i stallet och tagit in hästarna.. I regnet..

Cyklade btw hem från bussen 4,5 km i ösregn.


Har just nu inget mer att skriva nu, men det kanske kommer ett halvt deepshit inlägg sen typ.


Aja. 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 9 maj 2012 22:20

Heyy!

Ska läsa några sidor av vardera bok, sen ska jag sova så..

Godnatt på er finisar!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 9 maj 2012 17:41

Yes. Tror att det kommer börja ösregna eftersom att det redan gör det i Östra, och det är vääääälsigt mörkt (mörka moln jue) här...  

Aja.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 9 maj 2012 17:08

Heyy!

Yesyes, som det står i rubriken så ska jag praoa med mitt lilla duckface' (Michelle. Ni som har läst min blogg ett tag vet nog vem hon är. Lelle kallar vi henne).


Var vi ska praoa förblir en hemlis för er ett tag t. Mina klasskompisar och så vet dock. Hhih 


Bara för att jag tycker bilden är göllig så bjuder jag på den! 


   


Sry än en gång för den dåliga kvalitén, men ni får ta och vänja er. Det är ju webkamera bilder.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 9 maj 2012 16:55

Heyy!

Ska göra två stycken bokrecentioner t typ vecka 22. En på Engelska och en på Svenska.


Den Engelska boken (det står på Engelska i den också btw,) är "Princess in the spotlight". Alltså en prinsessas dagbok 2, fast på engelska.


Den Svenska boken (står ofc på svenska i den,) är "Den nya tjejen" , Allie Finkles regler för tjejer.


Båda böckerna är skrivna av Meg Cabot. Tycker hon skriver jättebra böcker!


     


Sry för dålig kvalité på bilden förresten, men jag orkade inte ta med systemkameran, så det fick bli webkameran.


Aja, nu måste jag läsa. Men ni får ha det bra sålänge!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 9 maj 2012 16:40

Heyy!

Tänkte ta lite det här med statistiken.


Tycker att den har börjat gå lite upp-&-ner igen eller hur man ska säga. Liksom, förra veckan har jag haft mellan 30-60 besökare på bloggen (vilket iaf jag tycker är bra!), men sen i förrgår har det bara börjat gå neråt. Vet inte vad som har hänt 

Får hoppas att den ökar igen!


Btw, ingen större hit direkt, och kanske lite äckligt, men jag lyckades få en fluga i halsen när jag cyklade hem från bussen typ. Och jag tror den är kvar... Aja.

Catch u later on!


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards