troolleem

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Thyrén - 3 januari 2013 16:05

Helluuu !
Har precis kommit hem från stallet och affären. Fixat stallet och lite sånt, börjat ge henne lite kraft igen nu.
Nu ska jag byta om till träningskläder och gå ut och gå. 15 minuter idag (;

Sen ska jag tillbaka till stallet och ta in hästarna och ge dom lite mat så dom blir glada haha.
Datorbloggar sen !

Hörs , pusss ;*

Av Emma Thyrén - 3 januari 2013 13:03

Eftersom att jag bara fick ett namn, så vet jag inte vart jag ska skicka svarat haha, så jag lägger upp det i ett inlägg. Och dessutom var det kanske ett svar som fler vill ta del av  

 

Vet att det kanske blev lite dålig kvalitet på bilden, men det är också bättre än inget  


pusss ;*

-

Av Emma Thyrén - 2 januari 2013 22:29

Av Emma Thyrén - 2 januari 2013 21:10

.. blir framskjuten.

Som ni kanske minns skrev jag ju för ungefär 2 veckor sedan, att jag skulle ha en liten överraskning till er som skulle avslöjas den 1 januari 2013 , men det blir tyvärr inte så. Sorry, men det blev inte riktigt klart för jag hade inte direkt tid, man jag tänker iallafall skjuta fram den till ungefär den 1 februari istället. Hoppas det är ok för er ändå ! 


Men ja. Tänkte bara berätta det så nu vet ni iallafall.


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 2 januari 2013 20:16

Helluuu.
Har precis vart ute på en liten powerwalk med mami. 12 minuter.
Har ett litet träningsprogram på mobilen som sa det haha.
Skönt att träna ! Love it !

Nu ska jag glo lite jersey shore och sen ska jag duscha.
Ha det gött !

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 2 januari 2013 18:43

Hejsan !
Har precis gottat mig med en tallrik kebab. Mumma !

Vart och red precis innan, usch vad besvärlig hon var. Hon blev lite pressad för liksom, hon ska ju faktiskt kunna lyda och så , men därför ska hon få gå lite lugnt imon.
Eftersom att det nu går att rida henne igen :d , så har jag börjat ge henne LITE kraftfor igen.

Kommer lite inlägg från dagarna snart när datorn startat. Men först ska jag gå bort kebaben och komma lite i form haha.

It's fucking 2013 nu. 2012 vart bra, men 2013 ska bli bättre ! Hoppas ert år vart bra, och hoppas 2013 blir superbra !

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards