troolleem

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Emma Thyrén - 13 juli 2012 22:25

Skriver från syrrans IPad för jag orkar inte starta datorn så därför får detta inlägget bli som det blir, (men jag hoppas ni förstår ändå)... Liksom som det brukar bli när jag mobilbloggar, ni vet när man gör nya rader osv. Sjukt stöörandeee! Typ nu, Men appen har ju kommit ut för android nu, och ska snart komma på app store, så jag kan nog ladda ner den på typ, ipaden eller nåt, och då kommer det bli mkt lättare att blogga! Det grämjer mig fortfarande sjuuuukt mycket att jag tappade min telefon! Men ja.., vi får se hur jag löser det med ny o så tillsvidare..Iaf så blev det ingen besiktning idag vad jag vet, för hon som skulle "fixa" det hörde aldrig direkt av sig om vilken tid o så, men vi får väl se om hon är i stallet imon när jag ändå ska rida Tootsie :D Yesyes, men jag uppdaterar er imonom ridpasset och förmodligen också om besiktningen av Itzy! Får väl gå in o kolla hur detta inlägget blev nu då, HAHAHAHA.Hörs imon då töser & pågar!.pussokram;*

Av Emma Thyrén - 13 juli 2012 11:53

Heyy!

Blev inget inlägg igår, men jag red iaf Itzy lite. Travade över lite bommar samt ett kryss. Duktig men trött polle, men söt!  

 

Idag ska lilla Itzy besiktigas. Hoppas på det bästa!

Men just nu har jag inte så mkt att skriva om typ, så uppdatering kommer efter besiktningen idag. Lovaar! 

 

Ha det gött sålänge, så hörs vi! 


pussokram;*

 

 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards