troolleem

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emma Thyrén - 18 juli 2012 16:05

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag har städat o fixat, o vart med kompisar osv.

Men ok, vi tar dagarna lite kortfattat!


Söndag: Var med Elin & Emilia, och Frida. Cyklade till badet och var där typ hela dagen, fast det enda vi köpte där var lite glass. Muuumma!

Bilderna, tog vi vid sista doppet, men jag och Elin ville inte bada mer.

Sen åkte vi hem till Elin & Emilia, så dom kunde hämta sina grejer o lite så. Sen sov vi hos oss den natten. Somnade vid 1 eller 2 kanske.

 

                                                                                           


Måndag: Vaknade vid 11, sen gick vi ju upp o så, käkade frukost, och cyklade hem till Elin & Emilia, hämtade deras badkläder igen, sen åkte vi till badet. Var där typ hela dan (igeen...(: )

Sen skulle vi ju hem, o dom cyklade hem till sitt, o vi hem till vårt.

 

Tisdag: Vart hemma o städade mitt rum och pappas lastbil! Skinande reent!  

 

Idag: Va på IKEA med pappi och Frida. Handlade soptunna till våra rum o badrummen, några hängare, lite lampor (ink. glödlampor!), och lite påslakan, lakaan & örngott. 

Detta fick jag med mig heeem:

 

       

 


Nu har jag huset för mig själv.. och hundarna förstås. Så jag ska väl typ bara titta lite på tv, o läsa lite kanske.


pussokram;*

 

 

 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards