troolleem

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Emma Thyrén - 31 juli 2012 23:15

Har precis tagitmig en dusch, och ska nu kolla på systrar i jeans 2 med Frida, ni vet såhär innan läggdags.

Hörs imon!

pussokram;*

Av Emma Thyrén - 31 juli 2012 20:58

Sitter och tittar på Top Model Brittish Invention (eller hur det nu hette), med ett glas Lime läsk. Trodde faktiskt att den skulle vara ganska räliig, men den vart faktiskt ganska överraskande god!
Sitter ju aldrig fel med överraskningar som inte var som man trodde efter en god middag. Eller ja.. Tacos, HAHAHA!

Bloggar kanske mer seen, eller imon!

pussokram;*

Av Emma Thyrén - 31 juli 2012 18:08

Ikväll blire taco. Mumsss!

pussokram;*

Av Emma Thyrén - 31 juli 2012 16:53

Heyy!
Internetet laggar aasmycket på min dator nu (tror det har med internetkortet att göra) så därför har jag inte lagt in det med/från Holland.
Men jag lovar att jag ska göra det såfort internet funkar igeen!
Tur att appen finns till ipaden iaf. & att internet funkar här!

Mammas kompis och hennes kompis har kommit hit nu från Norrköping, och dom ska bo hos oss till typ torsdag eller fredag eller nåt. Så ikv blir det taco-kväll! Gottt!

Äntligen börjar också hallen att bli klar. Bara golvet som ska in och möblerna.

Lägger in en liten bild på Alma :)

Hörs sen!

pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards