troolleem

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Emma Thyrén - 19 juli 2012 22:53

Heyy!

Sorry att jag iinte har bloggat på hela dageen, men vi har kollat på Titanic. Den vart faktiskt inte så bra som jag trodde den skulle vara. Men den var bra!

Bölade faktiskt inte, men det var nära faktiskt!

 

Igår kom det någon bil från Klippans Kommun, och kollade lite i våran brunn då en ventil vart sönder sa dom. Och dom sa även att dom var tvugna att gräva. 

Så idga kom dom och grävde ett stort jvla hål i våran uppfart, så det var typ bara så man kom förbi med cykel för deras maskiner osv. Men som tur var hade pappa kört ut bilen på andra sidan grejandet, så han kunde ta den därifrån om han skulle behöva.

Men iaf så kom dom sen o sa att dom hade råkat gräva sönder vårt avlopp, så vi kunde typ inte använda vattnet på hela dagen. Eller jo.., man kunde ju typ öppna kranarna o sånt, men man fick inte "spilla ut det" där det rinner ner om ni fattar vad jag menaar. Så vi kunde typ ge hundarna vatten, då vi ju höll skålen under ofc.

 

Sen nu har vi varit ute o kört lite furhjuling med Frida o Rasmus. Dyblöt kan jag ju bara säga, och geggig också för den delen. Här har det ju regnat hela dagen, men imorgon skulle det bli lite torreväder hörde jag, så då ska vi eventuelt ut lite i skogen. Tror vi tar det innan jag åker till stallet o rider Tootsie lite. 

Har lite sorgliga nyheter som jag nog snart kommer gå ut med här på bloggen! Spännande, men ledsamt!

Håll utkik!

 

Läste dessutom ut min bok för någon timme sedan kanske. Så nu ska jag börja på en ny, Gitte tar nya tag. En häst bok. Men jag ska ta mina pollux-böcker o läsa dom, framifrån och bak, sen lite andra böcker som inte bara är om hästar liksom.

Känner mig liite som en bokmal, men det är bra tidsfördriv, när man inte har ngt att göra, eller vill ta det lite lugnt. Och när man ska sova, och kanske på morgonen.

 

Men ja, ska se om jag tar några nya bilder imon, annars lägger jag in något "gammalt" ist. För visst blir det roligare "att läsa bloggen" om det finns någon bild till inläggen? Ska dessutom bli bättre på att lägga in bilder!

Så när vi ändå tar upp det, så kommer här en bild:

 

  


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards