troolleem

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emma Thyrén - 1 februari 2012 18:36

Heyy!

Som ni kanske har märkt bloggar jag lite oregelbundet, men jag lovar att jag, i framtiden, iaf ska försöka pallra mitt feta arsle och blogga om det nu typ har hänt nåt. För "ni" har typ missat jätte mkt. 

Iaf, ska ta ett glas O'boy o skriva om vad som hände idag, eller vi börjar med igår.   ... o hunden sitter o gnäller..

Okej, igår va jag i skolan, sen åkte jag hem o gick direkt till frissan. Hon klippte allt som var sletet, så jag har typ bara hälften av mitt hår kvar. Jag är iaf inte nöjd, känns typ som att jag inte har nåt hår kvar  

Men sen idag så var det rätt roligt på bussen. Någon stog o klabbade så det tog typ assss lång tid innan jag ens kunde komma in i själva bussen, sen när det var min tur o då hade inte jag tillräckligt med pengar på mitt busskort, så jag fick typ ta Fridas tre personer bak. Sen var det Michelles tur efter mig o hon hade inte heller tillräckligt, så hon fick åka på Mikkkes. HAHAHAH. Cp dag.

Aja. Skriver nog mer imon.


pussokram;* 

  

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards