troolleem

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Emma Thyrén - 14 februari 2012 21:03

Heyy!

Tittat på Wipeout Vinter nu. Ah, asså.. jag älskar det programmet! 

Jaja. 

Jag svettas till döds typ, men jag tror jag klarar mig!  

HAHAHHAHAHA, pappa gjorde hamburgare med bröd t oss t middag  

Aja. Blir väl t att hoppa in i duschen nu, sen nanna kudden.  


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 14 februari 2012 15:30

Heyy!

Idag slutade jag 12:00 som vanligt denna veckan. Sen så stack jag o Jossan t Pilagårdsskolan o hälsade på Anna-Karin, för vi hade lite tid över. Så gav vi henne o alla 6:or choklad-hjärtan, för gelé-hjärtanen var slut ;/ eftersom att det ju är en speciell dag.

Buhuuuhuhu. Jag saknar den skolan så jäävla mkt!

Menmen. Det finns inget jag kan göra åt det!..

Sen stack jag t Ljungåsen o hjälpte mormor flytta in i ett rum där.

Jaja. Idag är det ju iaf ALLA HJÄRTANS DAG  

Forever alone? Jag? Nejdå. Tiden är bara inte inne än.

Eller... man kan ju alltid drömma... & hoppas. 

Aja. Jag har nog faktiskt inte någonting att oroa mig för. Det dyker väl upp ngn förr eller senare. Du ska inte heller oroa dig! You'll find someone!... some day!

Wellwell,


 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 14 februari 2012 15:14

...& kram alla superfiina läsare. 


 



pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards