troolleem

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Emma Thyrén - 12 februari 2012 17:27

Heyy finisar!

Hände inte så mkt i stallet så inte så mkt att skriva om. Så.... skriver kanske mer ikväll 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 12 februari 2012 16:22

Heyy!

Ska snart sticka till stallet o ta in hästarna, sen får vi se vad som händer. 

detta blir bara ett väldigt kort inlägg, men jag skriver mer när jag kommer hem.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 12 februari 2012 13:26

Heyy!

Som ni säkert har sett så är det jätte mkt snö ute nu   & jag vet inte hur det är med er, men jag tycker iaf att snöö är så hiiiimla fiint! 

Sen så är det kul, för man kan åka pulka o bygga snögubbar o annat skoj. Fast jag gillar inte att det är blött o kallt.  

Men ja. Jag var iaf ute med syrran o åkte pulka innan  , sen stack jag ut i skogen o fota lite. Men jag lägger in bilderna lite senare. Jag orkar inte det just nu. 

Aja.


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 12 februari 2012 09:27

Godmorgon!

Som ni säkert har märkt så snöar det ute ;DD  

Det kommer äntligen mkt snö, men den är en aning sen!   

Jag kommer skriva mer sen. Det var bara det jag ville meddela.

Men här kommer lite bilder, så här ser det ut hemma hos oss ;]


     



pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards