troolleem

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Emma Thyrén - 13 februari 2012 19:03

Heyy!

Precis tittat på Familjen Annorlunda och Bring It On Again 

Men.. innan det var jag o Frida ute med Stefenie (min kusin), och Pontus. Vad vi gjorde? Ja, vi tog in våra snowracers o la dom i kofferten på Pontus bil. Sen körde vi iväg till ett ställe, som vi trodde att det inte var skottat på, o skulle åka efter bilen då. Men givetvis var det skottat                      

Men iaf, så åkte vi då, det var skit kul! & ingen hade trillat av ... tills sista rundan. HAHAHAHHAHA, jag skulle typ ''kasa'' så gick det ännu snabbare än det hade gjort dom andra gångerna, så jag hann inte luta mig rätt eller nåt, så jag bara flög av  Men, aja. Det var kul ändå!

Ska snart gå o nanna kudden.


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards