troolleem

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Emma Thyrén - 1 april 2012 19:09

Heyy!

Sry jag inte har skrivit under dagen, men jag har varit hos mormor, hem o bytat om, hos mormor, i stallet, sen käka.

Men ja. Idag är det ju den första april, jag har dock inte lurat någon än, men liksom. Det känns konstigt att det liksom är april.. redan. 

Aja. 

Vet inte om jag har nämnt det, men det har ju kommit nya hästar t stallet. Maja och Laxen (Relax och Maj-nånting).

Och idag skulle dom klippas. Maja fick ha öronen proppade med bomull för nivet ju ljudet från klippningsapparaten. Sen hade vi hunnit ta in hästarna och åkt hem innan det var Laxen's tur, så jag vet inte riktigt hur det blev med honom. Och jag kommer nog snart lägga upp någon bild + ev. lite fakta om dem också. 

Uppdaterar senare, för jag ska titta på PA nu 


pussokram;*  

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards