troolleem

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Emma Thyrén - 10 april 2012 19:34

Heyy!

Det blev ingen ridning idag, då det har regnat hela dagen och Tootsie skule skos. Men vi hade insläpp dock, så vi tog in hästarna och gjorde allt i stallet och så, sen åkte jag t pappa. 

Idag har vi bara kört fyrhjuling typ. Och som jag sa har det regnat HEEEEEELA dan så det var extra geggigt idag!

Har lera i hela facet och mina byxor är inte längre svarta kan jag inte mer än berätta. Fr se om jag tar bilder på det eller inte. Men en sak är då säker!.. Tvättas måste det.

Sen får jag väl ta och tvätta fyrhjulingen imon också! Damsuga golvet och lite så.

Vi skulle kört fortfarande men det var antingen att köra hem eller att få soppetorsk.. Får väl ta o tanka den imon också!

Hörs imon! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta lite.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 10 april 2012 09:42

Godmorgon!

Ligger fortfarande och halvsöver. Vet att nog dom flesta av er är i skolan nu, eftersom igår var sista dagen på lovet. Själv har vi lov t på torsdag som jag kanske har skrevit innan men ja..

Ska nog hoppa upp på Tootsie lite barbacka idag, då hennes sadel inte är helt fixad än.

Men ni ska jag käka lite frukost för min mage kallar! 


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards