troolleem

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Emma Thyrén - 5 april 2012 20:30

Heyy!

Ja, jag lovade ju att jag skulle skriva igen efter stallet o så. Så ja.. 

Vart lite med Sandra och Frida, så gömde vi varandras påskägg. Sen stack jag t stallet och det gick väl bra.. i början iaf!

Hon gick mjukt idag så vi hoppade lite, och liksom det gick bra. Men efter ett hinder så började vi trava igen och så gick hela stiglädret av och allting. Men vi satte på det igen och allt flöt på som vanligt. 

Sen hoppade vi ett hinder igen, sen galopperade vi typ ett varv efter det. Hon var väldigt svår att stanna idag faktiskt! Hon lyssnade inte på hjälper och ljud. Men iaf så sen gick stigbyglen av IGEN och jag kunde inte stanna henne. Stigbyglen hängde och slog henne och jag antar att det var det hon blev sur för, så hon kickade och tog bock-språng och jag flög av. HAHAHA, den gamle damen. Och hon fyller 30 den 5:e maj. Tsö, jo visst.. höh. Hahah.

Men liksom, det har hänt att hon har gjort så innan, flera gånger faktiskt, och jag har liksm suttit kvar så jag tror faktiskt att om jag hade haft stigbyglen hade jag klarat mig! Visserligen hade det kanske inte hänt om den hade gått av! Menmen.

Fick lite ont i svanskotan och ansiktet men jag klarar mig. Tur att jag tog min väst!!

Men jag är iaf glad att hon verkligen "lyssnar" på mig. Liksom när jag skulle bygga hindret så bara släppte jag henne lös i paddocken och jag gick och hämta bommar och sånt och hon följde så lydigt efter. Sen när jag trillade av kom hon fram och checkade läget hur det var med mig.

Älskade ponnyyy  

Jaja, sen kom jag hem och käkade lite.

Yes! That's pretty much it..


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 5 april 2012 11:47

Heyy!

Jag har inte uppdaterat från Maria och jag är ledsen för det, men vi hade fullt upp med att hitta på saker 

Jaja. Nu ligger jag här och är sjuuk. Sjuukt förkyyld.. HAHAHA, fatta skämtet?!

Jag tror jag skriver mer sen. Skiter i om jag är sjuk faktiskt! För hon måste ridas! 

Vi hörs av sen.


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards