troolleem

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Emma Thyrén - 24 april 2012 18:41

Yes, vi kör väl en sånhär fråge sak då. Slår vad om att det kommer komma upp några saker ni inte visste om mig!


Lovar du att vara ärlig? Yes, 


Du heter: Emma (Josefin Nathalie Thyrén)


Smeknamn: Tror inte jag har något, bara inom familjen tror jag  


Låt som när du är ledsen sörjer till?: Det beror på vad jag är ledsen för, och vad jag känner för att lyssna på. Men jag brukar lyssna på lite lugna låtar  


Beroende av: Musik, min häst, lipsyl (läppbalsam), syre..? & lite sånt.


Vad tror folk om dig?: Vet helt ärligt inte! 


Stämmer det?: Vet ju inte vad dom tror om mig, så yes.


Vad får du oftast komplimanger för?: HAHAHA, att jag tar fina bilder och att jag är fin (?)


Vad säger du för att imponera på någon?: Svår fråga.. Vet inte riktigt. Det beror väl på vem det är?   


Hur imponerar man på dig?: Va sig själv! Inte gå runt och vara falsk, på så många sätt..


Brukar du skratta för dig själv?: HEHE, sometimes  


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Senast jag messade skrev jag på viber, men senaste sms; Har Lelle skaffat prao-plats till er? :) <3


Var bor du?: Stidsvig & Klippan, har skilda föräldrar.


Trivs du där?: Ja, absolut!


Äger du några converse: Nej, men förhoppningsvis snart! Ska bara slita sönder dom skor jag har nu lite till först hihihih.


Vad har du för mobil operatör: Sär dyra Halebop..


Är du allergisk mot något: Kiwi ;/


Hur svarar du i mobilen: Hej, eller typ, Hej det är Emma.


Vem ringde du senast?: Hihi, mamma ;d


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag ringer upp dig.

Antal timmar sömn inatt: 8½ typ.


Sov du ensam: Nej, inte inatt. Sen har jag ju ALLTID min nalle, hihihihi   


Brukar du komma i tid: Oftast!


När mår du bra: När jag får vara med mina vänner och min familj, och SJÄLVKLART när jag är med hästarna!


När blev du fotad senast: Av mig själv, idag. HAHAHA, ego. Av ngn annan, någongång förra veckan tror jag.


Hur känner du dig nu: Sjuk, kär & lite trött.


Vanligaste färg på dina kläder: HAHAHAH, blå (jeans/shorts) och lite andra färger. Men har bara blåa byxor och svarta. Men det ska det nog snart bli ändring på!


Vad tycker du om fötter: Jag gillar inte dom när dom stinker, förövrigt bryr jag mig inte!


Vad saknar du: Just nu sommaren! & Australien!  


Hade du en bra kväll igår: Antar det. Förutom att jag var varm och blev ännu sjukare -.-'


Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller Juice, kanske O'boy, men inte på vardagsmorgonen hahah.


Rakar du benen: Yes, det gör jag!


När brukar du oftast gå och lägga dig: Först och främst när jag är trött! Men  när det är skola, typ senast 2300, men det endast för att jag är trött eller att jag ska orka upp morgonen därpå. Helgerna; när jag känner för det typ?  


Är du blyg?: Ibland, men oftast inte!


Sysslar du med någon idrott: Ja, jag har ju min häst  


Vill du hellre ha mail än brev: Blir alltid väldigt spänd på att få öppna brevet när jag får det, men annars tycker jag om mejl. Och det är snabbare och billigare! <;


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, vet faktiskt inte riktigt. Det beror väl på vem det är!


Har du spytt offentligt: NEJ! & jag skulle verkligen inte vilja det heller!


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet inte, kanske försöka bli typ bästis med han jag gillar, och ta reda på vem HAN gillar eller så? HAHHAHA.


Är du nöjd med ditt liv: Yes, most of the times!


Är du bortskämd: Asså, jag handlar ju inte så ofta och så, och jag försöker spara på mamma och pappas pengar, och mina egna förstås, men mamma betalar ju hästen med mitt barnbidrag. Sen ska jag få en ny liten tävlingsponny och så, men ja.


Vad gör du i morgon: Vet inte om jag drar t skolan, men är förkyld iaf!


Vad är det värsta du vet?: Falska människor, krig, djurplågare, koldolmar och typ min näsa just nu!


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 15 :- ?


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Selena Gomez bland annat.


Vad längtar du till?: Sommaren, tills jag kan tävla, och ts när jag ska t Australien nästa gång!  


Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jao, mina vänner är bäst!


Vad använder du för shampoo?: Head&Shoulders, VO5 och lite såna.


Vad är det finaste du fått?: Ett liv & min ponny. Min familj!


En speciell dag du minns: När jag fick Tootsie!  



Hur gammal är du: Fyller 14 år den 4:e augusti.


Tycker du om någon just nu: Yes! , är sjuukt kär just nu!


Du samlar på: Respekt!


Gröna eller röda äppeln: Det beror på.


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Asså, jag brukar skriva dagbok eller på bloggen, men om jag ringer är det oftast mamma!


Gillar du golf: Minigolf är kul! Men jag skulle vilja prova vanlig golf också!


*Vänta, ska bara snyta mig*


Vilken tid gick du upp idag: Jag hade kunnat sova hur länge jag ville då jag är hemma från skolan för jag är sjuk, men jag vaknade 06:42 nånting, men sen gick jag väl upp vid 9:40 kanske?


Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.


Har du strumpor på dig nu: Ofc!


Är det okej att gråta: Ja det tycker jag verkligen, jag gillar folk som vågar visa sina känslor, och sen är det inte alltid bra att hålla det inom sig!


När grät du senast: Imorse fick jag ju trött tårar, sen fällde jag nog en liten tår på Extreme Home Makeover.


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Dela med mig t välgörenhetsorganisationer och familjen, resa, och spara t en gård + köpa en ny ponny! Fast Tootsie kommer ju alltid stanna ändå! 


Bär du glasögon eller linser: Nej!


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte, men jag köper det jag tycker är snyggt och bekvämt!


När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, från 8 till halv 12 eller nåt.


Har du piercing: Jao, öronen.


Vill du gifta dig: JAA! Men jag måste hitta någon som man verkligen liksom.. ja.. typ känner så för! Någon som verkligen älskar en tillbaka.


Vill du ha barn: Yes!


Solar du ofta: När det är sommar badar jag mkt, men jag försöker passa på att sola också! Men liksom jagg har rätt lätt för att bli brun, så jag behöver inte sola. Blir brun genom vattnet   


Är du bra på att laga mat: Jag tror det. Jag tycker det iaf 


Är du flygrädd: Naop! Tycker det är skoj och mysigt att flyga! Fast jag vill ju inte krascha precis! HAHA.


Hur vig är du: 5% av 100? 


Är du musikalisk?: Vet inte, ingen har direkt sagt nåt, men jag tycker nog jag är bra på vissa saker inom musiken ja.


Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk, men som sagt.. det beror på!


Vilken är din favoritglass: Det beror på.


Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte om jag tror det, men jag tror att det finns andar, och jag hoppas på ett liv efter döden!


Tycker du om sushi: Neej, fyfan!


Vad äter du helst när du ser på film: Chips och godis :D


Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, dom är skilda, men dom är ändå ihop eller hur man ska säga!


Har du tandläkarskräck: Nej, är oftast rätt taggad för att gå t tandläkaren!


Är du morgon- eller kvällsmänniska: Beror på.


Vilken ögonfärg har du: Grön-brun.


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes, det har hänt ett par ggr!


Biter du på naglarna: Yes, och det är inte något jag är glad för!


Har du skrivkramp nu?: Nej!


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards