troolleem

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 21:08

Heyy!

Tänkte bara berätta att jag är väldigt stolt över mig själv! Föör...

Idag har nog varit en av dom dagarna med bäst statistik över bloggen. Asså, jag vet att det inte låter mycket, men jag tycker det är det, för liksom.. jag har ju inte en så stor blogg men ja.. det känns bra!

Iaf så har jag haft 25 unika besökare på bloggen, har haft 21 också typ första veckan i April,  

Typ bara det jag ville säga för nu , 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 16:08

Heyy!

Orkar inte plugga mer. Får gå igenom det lite med Jossan imon! AHAHAHAH, om hon inte vill, blir hon tvungen ändå! Tvingar henne! Mohahaha.


Nej men, ja.. AHAH.

Har iaf pluggat och fyllt i lite nu! 


Vet inte om ni vet det, men Nellie Berntssons lillasyster Smilla har nu, efter mycket tjat och väntan, skaffat sig en blogg. Men smillaberntsson.blogg.se var tydligen redan upptaget, så hon valde att den skulle heta nelliessyrra.blogg.se ist. 

Snydigt där smilla! ;)

Men iaf, så har hon bara haft den i typ 2 dagar och ligger redan etta på mest aktiva listan på blogg.se HAHAAH. 

Good work tjejen! Massa cred t dig för det, känns som att det måste vara rekord! 

Om du vill komma till den sötnosens blogg klickar du bara här! 


Tycker faktiskt att ni kan läsa Smillas blogg! 

Hon är btw sjuuuukt lik hennes syster! 

Aja, hoppas det går bra för dig med din blogg och allt Smilla!  


På omröstningen har jag bara fått en kommentar (över facebook dock), och den personen tyckte jag skulle videoblogg lite, och göra outfit-inlägg. & det ska vi nog kunna fixa!

Tack för att du kommenterade!


Yes, tror jag ska käka lite nu, sen ringa min kompis och höra med henne lite om praoen   


Jaja, jjag skriver nog mer sen! 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 14:53

Yes, här sitter jag..

Har tagit fram mina papper, och spotify is oon! 

Här ska det pluggas t musikprovet imon.


Ni får ha det bra sålänge!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 13:54

Heyy!

Okej, vi kör väl dagens outfit då ;> (bilden blev lite suddig, men min kamera ville inte riktigt med mig idag...)

Kanske kommer upp bild på plagg + assecoarer enskilt också.

Iaf, idag kör vi lite kort! 


 


Tröja-JC , Linne-JC , Byxor-Kappahl , Skärp-Systers gammla klänning , Örhängen-Glitter. 

Sen håret skulle jag ha plattat, men min platttång är hos mamma ;/. Så jag borstade det med vanlig borste och sen med en "volymborste" som jag kallar det.


Hoppas ni gillade det, vill ni ha fler outfit-inlägg? 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 13:10

Heyy!

Jag har ju länge sagt att jag ska ordna en liten omröstning, så här kommer en. 

(kommentera era svar då det inte funkade att få in en "klick-ruta") It's OK att välja flera!


Okej, vad tycker DU att jag ska göra som "nytt" med bloggen?


*Videoinlägg,


*Outfits,


*Ny design,


*Hiss/Diss,


*Fler "Pingvin tips",


*Läga ut fler låtar, 


Om du har något annat du vill att jag ska fixa, kommentera då vad det är också isf! 


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 10:58

Godmorgon!

Jag är sjuuukt ledsen för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft någon tid alls!

Men jag lovar att det kommer bli sååå mkt bättre uppdatering när appen kommer! AHHAAH, men det är det roliga.. för typ två månader sen sa dom att den skulle finnas tillgänglig i App Store och Market inom en till två veckor. 

Men jag funderar på att börja videoblogg lite också kanske, vad tycker ni? Ska jag videoblogga lite ibland också? 

Aja, vi tar gårdagen från början:


Vart sjuk ju, så jag var hemma från skolan precis som idag, så jag typ satt inne och gjorde ingenting tills typ klockan tre.

Sen blev det så jvla kvavt där inne, så jag blev helt yr ooch så så jag gick ut och satte mig på trädgårdsmäblerna en stund. Men det var också sjuukt tråkigt, hahah, så jag gick in och skulle käka. & eftersom jag är sjuk har jag inte direkt någon aptit, men jag tog lite glass och gjorde milkshake av det. 

Då kändes det bättre i halsen och magen kan jag säga!

Men jag vart fortfarande lite yr typ, så jag la mig ner på soffan och typ somnade en stund.

Sen var det för varmt där inne igan när jag vaknade, så jag hade inget annat val än att gå ut. Hehe, så jag tog hunden med mig och gick en runda! Men det var faktiskt riktigt skönt! Det var typ 23 grader ute, och det blåste inte direkt mkt heller!

Så kom det fram en tjej och frågade om hon fick klappa, och sen om hon fick prova hålla.

Sen när jag skulle gå hem igen och ge hunden lite vatten sa hon typ, "Vad fin du är" hihihi, tack, du med svarade jag ju självklart tillbaka.

Kom hem, gav hunden vatten och sen kom pappa hem typ.

Så fick jag skicka ett mejl åt honom. Sen typ stack vi och handlade och lite så, sen kom vi hem, glodde lite på TV och sen gick jag t sängs.


Jag vet. Mitt liv är inte jätte intressant, men jag är jätte glad att NI läser min blogg och vill veta vad jag gör typ. Och att NI vill ta del av mina tankar och MITT liv!

Thx for that!


Yes, 

sen idag har jag inte gjort så mycket änsålänge. Inte gått upp. Men jag får väl göra det och välja lite kläder!

Sen ska jag gå och käka frukost. Min mage kallar känner jag!


Men jag LOVAR uppdatera senare!


Glöm nu inte att kommentera vad ni tycker! Ska jag börja videoblogga också lite eller vad tycker ni? ;>


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards