troolleem

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

What i've been up to.

Av Emma Thyrén - 25 april 2012 10:58

Godmorgon!

Jag är sjuuukt ledsen för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft någon tid alls!

Men jag lovar att det kommer bli sååå mkt bättre uppdatering när appen kommer! AHHAAH, men det är det roliga.. för typ två månader sen sa dom att den skulle finnas tillgänglig i App Store och Market inom en till två veckor. 

Men jag funderar på att börja videoblogg lite också kanske, vad tycker ni? Ska jag videoblogga lite ibland också? 

Aja, vi tar gårdagen från början:


Vart sjuk ju, så jag var hemma från skolan precis som idag, så jag typ satt inne och gjorde ingenting tills typ klockan tre.

Sen blev det så jvla kvavt där inne, så jag blev helt yr ooch så så jag gick ut och satte mig på trädgårdsmäblerna en stund. Men det var också sjuukt tråkigt, hahah, så jag gick in och skulle käka. & eftersom jag är sjuk har jag inte direkt någon aptit, men jag tog lite glass och gjorde milkshake av det. 

Då kändes det bättre i halsen och magen kan jag säga!

Men jag vart fortfarande lite yr typ, så jag la mig ner på soffan och typ somnade en stund.

Sen var det för varmt där inne igan när jag vaknade, så jag hade inget annat val än att gå ut. Hehe, så jag tog hunden med mig och gick en runda! Men det var faktiskt riktigt skönt! Det var typ 23 grader ute, och det blåste inte direkt mkt heller!

Så kom det fram en tjej och frågade om hon fick klappa, och sen om hon fick prova hålla.

Sen när jag skulle gå hem igen och ge hunden lite vatten sa hon typ, "Vad fin du är" hihihi, tack, du med svarade jag ju självklart tillbaka.

Kom hem, gav hunden vatten och sen kom pappa hem typ.

Så fick jag skicka ett mejl åt honom. Sen typ stack vi och handlade och lite så, sen kom vi hem, glodde lite på TV och sen gick jag t sängs.


Jag vet. Mitt liv är inte jätte intressant, men jag är jätte glad att NI läser min blogg och vill veta vad jag gör typ. Och att NI vill ta del av mina tankar och MITT liv!

Thx for that!


Yes, 

sen idag har jag inte gjort så mycket änsålänge. Inte gått upp. Men jag får väl göra det och välja lite kläder!

Sen ska jag gå och käka frukost. Min mage kallar känner jag!


Men jag LOVAR uppdatera senare!


Glöm nu inte att kommentera vad ni tycker! Ska jag börja videoblogga också lite eller vad tycker ni? ;>


pussokram;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards