troolleem

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Thyrén - 9 april 2012 22:05

Heyy!

Tänkte bara berätta att jag tydligen nästan är uppe i 10 följare på bloglovin' inkluderat mig. Är kanske rätt lite, men för mig är det rätt mkt liksom. Det är ju ändå en rätt så liten blogg liksom... är du en av dom som följer mig? 

Du måste inte kommentera om du inte vill! Men det hade vart roligt att veta! (:


Btw, så har jag kanske en liten hemliiis på G! Håll utkik på bloggen!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 9 april 2012 21:36

Heyy!

Kom hem från Jönköping för typ en timme sen kanske. Det var skoj. Fick mitt fjärde påskägg 

Update later on.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 8 april 2012 22:12

Heyy!

Ber om ursäkt för en dålg uppdatering, men jag har inte riktigt orkat. Sen nu sitter jag ju ändå vid datan lite så jag kan ju passa på!

Yes!

Igår var jag på bio med syster, Matilda och Joss  

Tittade på American Pie: Reunion.

Blev lite besviken.. asså, den var bra och så så det är inte det. Men jag trodde den skulle vara lite mer liksom "american pie", men den var liksom mest "reunion". Men jaja. Kommer nog se den fler ggr!


Yesyes,

Sen idag har det faktiskt inte hänt så mkt. Skulle ut o köra fyrhjuling, som vi gjorde igår också, men hjulen måste pumpas... 

Men vi tar det någon annan dag ist!


Sen stack vi t Helsingborg, jag, Frida & pappa, så skulle pappa byta skärm på mobilen, och så skulle vi hälsa på pappas kusin Marika.


Mamma tog stallet idag, för vi skulle lämna Frida på konfan, och jag var tvungen att städa lite och så.


Imon bär det av t Jkpg 


Hörs imon!

Ska nog nanna kudden efter Jersey Shore..


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 7 april 2012 09:43

Heyy!

Vaknade typ tio i 9 sen gjort ingenting.. läst lite bloggar only typ.

Veckans jour i stallet är ju avklarad nu som jag sa igår. Så det behöver jag inte oroa mig för, men nu vet jag inte riktigt när jag ska t stallet idag..

Aja. 

Ger er en liten uppdatering om det senare. Får väl ta o äta lite frukost! 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 april 2012 21:41

Heyy! Kollat färdigt både älskling du har blivit en tjockis och lejonkungen. Och nu tittat jag på lets dance. -Så duschar, sen går jag väl och lägger mig. Update imon igen? (:- Och om ni undrar varför det är en massa sträck mellan raderna, så är det för att jag bloggar med mammas mobil...-pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 april 2012 17:27

Heyy! 

Jag är med och tävlar i Pounes fototävling. 

Var med du också! 

 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 april 2012 17:10

Heyy!

Då var stallet helt avklarat för idag! Nu ligger jag på soffan och väntar på ett program 

Käkat gott med köttbullar o mos! 


Btw, låten. Somebody That I Used To Know - Gotye . Såfort jag hör den tänker jag på Nellie Berntsson. Vet inte varför men jag tror att det är för att det ju är hennes favoritlåt.

Aja. 

Enjoy the song!

 


Om du inte kan se videon & höra låten, kommentera så fixar vi det!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 april 2012 12:44

Heyy!

Har varit o tatt ut hästarna. Har tydligen insläpp också ikvl.

Aja. Funderar på om jag ska ha en liten omröstning om vad jag ska göra med bloggen. 

Yesyes. Hörs sen!


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards