troolleem

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emma Thyrén - 5 december 2012 20:15

Öppnat dagens lucka i min lilla söta chokladkalender. Mums ! 


Snart är det jul. Helt sjukt hur snabbt detta året har gått asså ! Det bara sprang iväg. Om jag skulle välja vilket år som var bäst av 2011/2012, så skulle det bli 2012 ! Absolut ! 


Haft så sjukt kul detta året, och massa positivt har hänt. Visst , det har varit många dåliga saker också, men om man ser helheten av underbara 2012, så har det varit super ! , och det är inte ens slut, och fortfarande väntar massa skoj. Planeringarna är i full gång. 


Julen är snart här , och jag längtar som bara den ! Det är så mysigt, liksom, härlig musik, god mat och fika, glögg, paketer, familjemys osv. 

Helst ska ju snön ligga tätt och fint på marken, och allra helst ska det också snöa på julafton ! Love it ! Härligaste känslan får man nog ändå när det är mitt på sommaren och man nästan kan springa näck, och när julen närmar sig ! 


(Egentligen skulle detta bli ett lite långt mysigt inlägg om julen , men det blev inte riktigt så haha.)


   

Några bilder jag tog igår. Själv blev jag faktiskt väldigt nöjd med dem ! 


Vad tyckte du om bilderna? Vilken var finast? 

 


pusss ;*


PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards