troolleem

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emma Thyrén - 7 december 2012 20:14

Hej ! 


Jag har slagit vad med några kompisar, om att jag ska läsa ut alla twilight böcker tills jag ska resa nästa gång (vilket jag inte vet när det blir). Har börjat på ettan , ''Om jag kunde drömma''. Har ju dessutom sett alla filmer på bio, så tyckte det kunde vara lit dax att läsa böckerna också !  


Dom är verkligen sjukt bra kan jag säga redan nu ! Står faktisk på baksidan av varje bok 'Varning! Vansinnigt beroendeframkallande' och det stämmer riktigt bra ! 

Kommer nog ge lite respons på dom efter varje bok. 1 - 10 äpplen kanske ? 


Kommit till kapitel 2 på första boken , (och lite till ; ) 


             

 


Har du läst böckerna ? Vad tyckte du ? Vilken var bäst ? 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 7 december 2012 20:06

Hej ! 


Sitter och tittar på finalen i x-factor. Awa ska vinna ! Har röstat på henne sedan hennes audition. Den allra sista auditionen, var hennes. 


Hoppas innerligt att hon vinner ! Awa är freaking BÄST ! 


Vem hejar / hejade du på i x-factor ?  

 


pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards