troolleem

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Emma Thyrén - 6 december 2012 19:22

Hej ! 


Varit inne och kollat lite kläder från style by tyra. Helt kär i dessa två tröjorna ! 

 


Passar riktigt bra till de underdelarna där redan är, men också till ett par svartajeans tillexempel. 

Tänk er den rosa tröjan, men ett par svarta jeans, pumps eller nåt sånt, och någon snygg ring. GUD ! Love it ! 


Vad tycker ni ? Snyggt / fult ? Comment, 


Ska nog införskaffa mig dom, eller något annat. Hope i get it ! 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 6 december 2012 17:45

Hej!


Sitter och pluggar till prov. Har ett engelskaprov imon, ett stort fetto historiaprov på tisdag, och ett fede (breskånka) kemiprov tills onsdag. Fml. 


Hatar att plugga till prov ! Är så himla tråkigt, och riktigt segt ! Usch ,


Egentligen har jag inte särskilt mycket mer att säga (/skriva) nu , mer än att jag snart ska kolla på julkalendern, och att det blev en väldigt snabb visit i stallet. Gör en bädd till henne för vintern, och gav henne lite hö och tog in dom. 

Hon ska förmodligen skos på söndag eftermiddag, och få snösulor och broddar osv så att vi kan ta oss ner till träningen på måndag. Därför kommer det bli ett litet pass i alla gångarter osv, så hon ändå kommer igång lite bättre. 

Får bli et pass på åkern, för paddocken är så hård, så det kommer inte funka ! Men vi får väl se hur det går ! Tror det kommer gå ganska bra ändå ! 


Aja, nu ska jag käka lite frosties (flingor m. mjölk) och sen ska jag plugga lite till, kolla lite bloggar, sen är det dags för julkalendern  


Oj, juste. På söndag blir det förmodligen också att åka hem t Thilda för att plugga inför proven, sen på lördag blir det kanske "Ullabellared" (Hoppas ni fötrstog att jag menade Ullared !  )

 


pusss ;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards