troolleem

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Emma Thyrén - 25 december 2012 20:20

Halloooo !
Här sitter jag i soffan med ett rör Pringles & tittar på Jersey Shore medan jag väntar på att mina naglar ska torka.
Har gjort fransk manikyr, fast med rosa lack. Glömde mitt baslack hos pappa, så det fick bli en liten ljusrosa färg istället. Fast den syns inte direkt mycket som rosa ändå, så det gör inget. Men det blev snyggt iallafall !
Dock så blev vänsterhandens 'french lines' lite failade då jag är vänsterhänt, så jag kan varken måla eller skriva med höger haha.

Vill ni ha bild eller kanske en tutorial ? Kommentera och gör mig glad.

pusss ;*

~

Av Emma Thyrén - 25 december 2012 15:35

I really can't do anything but agree. -

Av Emma Thyrén - 25 december 2012 15:17

Godmiddag.
Tänkte bara meddela att jag håller på med en överraskning till er läsare. Men det tar ganska lång tid att fixa det liksom, så det kommer ta ett tag innan ni får veta. Funderar på om jag ska avslöja det 1 januari, så kan jag hålla på att fixa med det tills dess så blir det nog ännu bättre !?

ok , nu vet ni.

ska strax t stallet och försöka rida henne. Hoppas på det bästa !

hörs sen. ha det bra, over and out.

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards