troolleem

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emma Thyrén - 12 december 2012 21:41

Hej ! 


Jag vet att jag sa att jag skulle lägga in ett dagens outfit inlägg, men jag hann inte, för när jag precis hade fixat mig och skulle fota så ringde pappa och frågade om det var något jag behövde köpa på Väla, så vi stack dit och jag fick med mig ett par vantar och en tröja. 

Super nöjd med mina små inköp! (Kommer bilder snart, men jag är sjuk så jag orkar inte fota och fixa nu)


Iaf, så har jag också pluggat som ett svin till prov, och det gick ganska bra faktiskt ! På so-provet fick jag 23 av 39 så jag är nöjd ! Och no-provet gjorde jag idag, så det vet jag inte än. Tror man får veta det på fredag, men jag lär nog inte vara i skolan då heller, så jag antar att det kommer stå på schoolsoft ! Hoppas jag iaf ! HAHA


Yes, nu är jag iallafall sjuk, så jag kommer inte åka till skolan imorgon. Har feber och är jätte förkyld. Imorgon ska jag iaf in till vårdcentralen och kolla om jag har halsfluss eller inte. Hoppas inte ! 

Men eftersom att typ hela familjen har haft det precis så är det nog ganska stor risk att jag har det ! 


Ska ner till Lena, pappas tjej, imorgon bitti någon gång, och sen ska vi till vårdcentralen. Itzy ska skos vid fem, så jag kommer nog uppdatera från mobilen ganska mycket imon tror jag ! Iaf lite. Något inlägg blire. Det kan jag lova ! 


Nu ska jag bädda ner mig i sängen med min twilight bok. Mysigt ! 


pusss godnatt ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards