troolleem

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Emma Thyrén - 15 april 2013 11:39

Glömde förresten att säga att igår hade jag den grymmaste träningen jag någonsin haft faktiskt.
Tränade för Emie-lie, och det var så himla bra. Den grymmaste tränaren faktiskt!
Mamma grät nästan så bra det såg ut haha. Både för mig och itzy. Hon gick så bra, och jag satt super. (Fast sadeln är ju inte helt hundra men,) det kommer bli skitbra tror jag!

Har tyvärr inte film, me ska filma nästa gång också. Tränar för Emie igen nästa helg så då blir det film! :)

Av Emma Thyrén - 15 april 2013 11:26

Hej !
Imorse försov jag mig så jag vaknade tio minuter innan bussen gick. Så jag själv tyckte väl lite att jag såg ut som shrek när jag vaknade, men gömde mig i hättan och satte upp håret i skolan.
När jag kom till skolan skulle vi iaf tydligen ha friluftsdag (vilket vi inte blivit informerade om), men det var inte så himla jordensundergång som jag trott, för vi skulle bara gå en runda och svara på frågor typ. Gick dock ganska långt, och fick vilse innan vi typ ens hunnit börja.. Men skitsamma. Nu är vi tillbaka på skolan igen och har käkat.
Ska typ kolla på film sen med sexorna.. Så vi hörs senare.

puss :*

Av Emma Thyrén - 15 april 2013 11:20

Vet att bloggen har legat lite nere nu, men ibland känns det rätt tråkigt att skriva när det liksom inte hänt något intressant. Typ vad man gjort på dagen osv, "idag har jag varit i skolan. Det sög. Nu drar jag snart till stallet och ska rida en runda. Sen hem och äta och duscha. Hörs sen."
Typ så blir det, och det känns inte så roligt faktiskt.
Sen dethära med tiden? Jo, har ju lite dåligt med tid, så det blir lite halv dant sådär. Men jag kan iaf blogga om något "speciellt" händer,
Ni får stå ut med lite dålig bloggning, men det kommer inlägg ibland åtminstone !

Gör ett till nu när jag ändå håller på.

puss :*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards