troolleem

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Emma Thyrén - 20 april 2013 22:42

Hej på er ! 


Sov ju hos madde inatt, sen kom mamma och pappa och hämtade mig vid halv tolv - tolv. 

Sen har jag bara chillat typ. Tittat på lite bilder på min facebook hihi  


Sen kom hem från stallet vid kvart i nio ungefär. Hade träning för Emie-lie klockan sju, och det gick helt underbart bra ! 

Förutom att hon var lite seg. Hon protesterade en del, när det började bli att hon gick på tygel på en volt, och dessutom i trav. Det går inte förstår ni ! I skritt är det lättare ! / Itzy

Ehh? 


Men det var iallafall en skitbra träning, och nästa gång är nästa söndag halv fem. Ska be mamma filma. 


Sen kom jag ju då hem, och då höll pappa på att grilla, så för första gången i år grillade vi  


Håller på att fixa med en grej, som jag avslöjar när jag känner att det är 'rätt'. 


hörs imorgon :*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards