troolleem

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Emma Thyrén - 27 april 2013 12:42

Hej !
Nu börjar jag närma mig Gbg med tåget, så möter systeryster upp mig där på stationen, sen drar vi vidare till Liseberg :D
Sjukt taggad. Det ska bli jätteroligt !
Bara dock att det nog kommer regna där.. Här i Varberg, där vi är med tåget nu, är det super fint väder ! Solen skiner och det är inte många moln på himlen. Om nu bara Göteborg hade varit såhär, då hade det varit perfekt Liseberg väder.
Men det är ju ändå bra, för dom flesta är väl på ghs nu (Göteborg Horse Show) så det blir nog mindre folk av det, sen om det kommer regna med blir det nog ännu mindre haha.

Dagens minus är att jag bara har drygt 20% batteri på mobilen, och kontaktuttaget på tåget funkar inte :/
Ett rätt så störande moment alltså, men strunt samma. Kör lite snabbladdning i mians bil sen ;)

Hörs mest troligt senare !

puss :*

Av Emma Thyrén - 27 april 2013 12:41

Hej !
Nu börjar jag närma mig Gbg med tåget, så möter systeryster upp mig där på stationen, sen drar vi vidare till Liseberg :D
Sjukt taggad. Det ska bli jätteroligt !
Bara dock att det nog kommer regna där.. Här i Varberg, där vi är med tåget nu, är det super fint väder ! Solen skiner och det är inte många moln på himlen. Om nu bara Göteborg hade varit såhär, då hade det varit perfekt Liseberg väder.
Men det är ju ändå bra, för dom flesta är väl på ghs nu (Göteborg Horse Show) så det blir nog mindre folk av det, sen om det kommer regna med blir det nog ännu mindre haha.

Dagens minus är att jag bara har drygt 20% batteri på mobilen, och kontaktuttaget på tåget funkar inte :/
Ett rätt så störande moment alltså, men strunt samma. Kör lite snabbladdning i mians bil sen ;)

Hörs mest troligt senare !

puss :*

Av Emma Thyrén - 27 april 2013 10:02

Godmorgon ! 

Alarmet ringde 8:30, men jag hade varit vaken sen 6:43 typ då jag för någon dag sen drömde att jag hade halsfluss, sen konstigt nog vaknade jag med superont i halsen tyvärr, så jag har vaknat flera gånger inatt och behövt sätta mig upp för att kunna andas bra..


Men det var iallafall inte det jag skulle berätta om nu. Tänkte bara säga att jag strax åker in t ängelholm och tar ut min tågbiljett och sedan åker jag  

Då kommer jag att blogga från mobilen på tåget, och det kommer också eventuellt upp någon video på Videofyme från tåget med. @emmathyren


Men vi hörs sen,


puss :* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards