troolleem

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Emma Thyrén - 17 april 2013 08:11

Godmorgon !
Nu sitter jag på bussen på väg till skolan, (som vanligt vid den här tiden).

Tyskaprovet igår gick bra tror jag.

Efter skolan när jag kom hem satt jag mig lite vid tvn för det var en bra film märkte jag. Men vid fyra någongång hade Thilda sett något konstigt med vassa saker och en väska haha, så jag stack dit och kollade vad hon snackade om, men det var inget som vi hade trott så sen cyklade vi upp i skogen och kollade lite saker som blivit påtända för ett tag sedan, & på vägen var där S U P E R M Y C K E T paddor.. Döda och levande. Vi skrek som Justin Bieber fans när paddorna bara hoppade fram vi våra ben hela tiden.
Har nog aldrig varit så rädd för paddor och grodor som jag var igår haha.
Sen kom vi hem till Thilda och solade och åt chokladbollar :)

För första gången i år gick jag i kortbyxor och t-shirt utan att frysa :D
, och idag inviger jag mina converse och skinnjacka för iår :)

Hörs, :*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards