troolleem

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Emma Thyrén - 25 april 2013 08:42

Godmorgon !
Idag kom jag till skolan 20 minuter tidigare än vanligt, då vi ju ska till gymnasiemässan på sundspärlan idag. Så just nu sitter vi i ps bussen på väg in till hbg.
Hörlurarna med hög musik på så jag inte hör något utifrån haha. Det gör min morgon perfekt.

Igår var vi ju iallafall på konfan, och då tränade vi i kyrkan, och så ska vi göra det på fredag med.
Jag ska iallafall klä ut mig till Gud haha (lägger in en bild), fast det är ju inte under hela gudstjänsten, men ändå ;)

Hörs sen iaf.
puss :*

Av Emma Thyrén - 25 april 2013 08:40

Godmorgon !
Idag kom jag till skolan 20 minuter tidigare än vanligt, då vi ju ska till gymnasiemässan på sundspärlan idag. Så just nu sitter vi i ps bussen på väg in till hbg.
Hörlurarna med hög musik på så jag inte hör något utifrån haha. Det gör min morgon perfekt.

Igår var vi ju iallafall på konfan, och då tränade vi i kyrkan, och så ska vi göra det på fredag med.
Jag ska iallafall klä ut mig till Gud haha (lägger in en bild), fast det är ju inte under hela gudstjänsten, men ändå ;)

Hörs sen iaf.
puss :*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards